Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å spille dette og kunne tenke meg og få begynne og spille fra 15 sept som er dagen da de som har forhåndsbestilt kan begynne og spille. Noen som vet hvor jeg kan forhåndsbestille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har planer om å spille dette og kunne tenke meg og få begynne og spille fra 15 sept som er dagen da de som har forhåndsbestilt kan begynne og spille. Noen som vet hvor jeg kan forhåndsbestille?

se rundt på de forskjellige nett sidene, eventuelt i en gamer butikk i nærheten der du bor ;D

Skrevet

cdon.com om du vil ha pre-access key, altså spille fra den 15.sept som du vill.

Skrevet
Jeg er inne endelig :new_woot:

Nå når jeg trykker på play så kommer det opp at jeg mangler noe er dette en patch jeg mangler?

Det står Kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke fines

Skrevet

Nå når jeg trykker på play så kommer det opp at jeg mangler noe er dette en patch jeg mangler?

Last ned nyeste versjon av DX 9

Skrevet

Last ned nyeste versjon av DX 9

Får prøve kan jeg få en link til en side der jeg kan laste den ned

Skrevet

Vet ikke om det er blit nevnt her enda men endel lurer litt ang grafikken og at den kanskje ikke er helt på linje med spill som World of Warcraft etc..spesielt det med low res på textures om det er mange spillere i samme område.

Her er litt info:

"We've got some great plans for improved graphics options as we continue through launch. Our number one priority is player performance. It's important in an RvR game for performance to be smooth and allow the game to be accessible to as many people as possible. In order to achieve our goals, we had to ensure a certain level of compatibility between devices. With all of the combinations and options available, we wanted to keep things simple and accessible to everyone.

With that in mind, we have a fix that may improve the ability of higher end machines to load textures, and we will continue to smooth out the process of the way textures load on your screen. In addition to this, we are exploring other options to add which will further enhance the graphics for mid to high range computers. For now, many users are able to turn on features such as anti-aliasing and anisotropic filtering using their cards drivers.

This is just a sample of what's to come. We thank all of you for your enthusiastic participation in the Open Beta so far! We'll continue to monitor in-game and across all of our dedicated community forums for your feedback, and make your experience even better. Keep up the great work, have fun and prepare for WAR!"

Skrevet (endret)

Joho! Endelig fikk jeg den jævla mailen. Men Når jeg trykka på den linken kom jeg inn på WAR sida og der sto det: Your account is suspended, Your acess has benn blocked. (code 711) Hva faen er dette? Jeg er bare så jævlig fortvilet :cry: Nå har jeg sitti foran datan og venta på den fordømte mailen, og når jeg endelig får mailen så står det at jeg er suspendert. For to dager siden lot jeg datan stå i flere timer og laste ned clienten, og jeg kunne ikke sørfe på nettet da fordi nedlastinga tok for mye av linja. Dette er skjipt, hadde gleda meg så veldig, men nå gir jeg opp. Gidder ikke å bruke mer tid på denne dritten, men dere som har kommet inn får kose dere og nyte spillet.

NOEN SOM HAR NOEN TIPS?

Endret av andersio
Skrevet
Noen som vet hvorfor jeg kan spille OK på Team Fortress 2, mens når jeg spiller WAR så har jeg bare en kjempe stor latency!?

Har du testet flere servere for å se om det er server relatert? Og husk at noe lagg må vi forvente da dem stresser serverene så mye det går akkurat nå. Men så langt har jeg ikke hatt så mye lagg selv enda.

Skrevet
Noen som vet hvorfor jeg kan spille OK på Team Fortress 2, mens når jeg spiller WAR så har jeg bare en kjempe stor latency!?

Har du testet flere servere for å se om det er server relatert? Og husk at noe lagg må vi forvente da dem stresser serverene så mye det går akkurat nå. Men så langt har jeg ikke hatt så mye lagg selv enda.

Kan kanskje prøve enda flere. Har bare prøvd de som er low på.

Når jeg starter å spille, er alt ok, i 20 sec, så blir det bare værre og værre.

Skrevet

Det er nok client side relatert.

Er det noe galt med linjen din for tiden?

Skrevet

Det er nok client side relatert.

Er det noe galt med linjen din for tiden?

Prøvde nå en server med high population, og det var ikke noe bedre der.

Etter at jeg var inne i spillet en liten stund, så kom det opp en error melding

"Authentication failed -- application will now terminate"

Når det kommer til linja mi, så kjører jeg trådløst. Og signalstyrken ligger på fair-good. Som sakt klarte jeg fint å spille Team Fortress 2.

Skrevet

kan være mange spillere på skjermen, da går fps`n rett i dass, prøv å lag en orc character og se om det lagger mindre der..

Chaos området er det vist helt jævlig

Skrevet
kan være mange spillere på skjermen, da går fps`n rett i dass, prøv å lag en orc character og se om det lagger mindre der..

Chaos området er det vist helt jævlig

Har prøvd empire, chaos, HE, DE, og greenskins, så tror ikke det er problemet. Skal flytte PC'n litt nærmere ruteren i morgen, se om det hjelper.

BTW FPS er ingen problem. PC'n min drar alt, problemet mitt ligger nok i det som er internett rellatert.

Skrevet

Wow! Nå fikk de fart på sakene. Susa igjennom registreringen.. Fikk aktiverings mail innen 2 minutter, fyrte inn serial. Og 3 minutter senere, var jeg in game! ENDELIG! :)

/Yaricks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...