M@R7!N Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Bør holde å innstallere nyeste versjon av directx tho Noen som vet hvor man kjøper rvr-gearet? Og noen andre som syntes at det 'chance to explode' greiene til Bright Wizard er litt over the top? Utrolig hvor mye jeg skader meg selv avogtil :S
TheNarsissist Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Det sto på war-europe at man ikke trengte å vente på mail. Jeg prøvde å logge meg inn med en konto jeg lagde på mandag kveld, men kommer fortsatt ikke inn! Det kommer opp: Authentication failed, please re-enter your login credentials.
Crispin Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 (endret) Bør holde å innstallere nyeste versjon av directx tho Noen som vet hvor man kjøper rvr-gearet? Og noen andre som syntes at det 'chance to explode' greiene til Bright Wizard er litt over the top? Utrolig hvor mye jeg skader meg selv avogtil :S Jeg trodde også det, men hos bror måtte vi dille litt ekstra for å få det til, dunno why. Haha kan brigt wizard få skade av å kaste spell? DET er warhammer det! Fantastisk Til vanlig får en wizard drøssevis av insanity points av å kaste spell. Endret 10. september 2008 av Crispin
M@R7!N Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Vel, du gjør MYE mer skade også da Du har en passive skill kalt "Combustion" stiger opp til 100 etterhvert som du kaster spells. på 100 gir den deg +50% crit chance, 50% critdmg og 50% større sjanse for at spellen eksploderer I tillegg har nesten alle spellsa en viss sjanse for å eksplodere.
Akrabra Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Spilt meg til Rank 8 som shadow warrior, classen er både en nytelse pve og pvp:) poster et par screens
Nitrius Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 (endret) @M@R7!N: Det er derfor du må tenke deg om, er ikke bare å kaste spells i all evighet. Du har også en spell som drainer bort combustion'en din, så derfor må man tenke seg ekstra godt om. Derimot får du en healer til å passe på deg, kan du være veldig farlig. Endret 10. september 2008 av Nitrius
TheNarsissist Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Graffiken var ikke så bra synes jeg. Ligner litt på WOW jo. Gjør hvertfall det på det bilde du posta.
Lockslay Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Spør du meg synes jeg grafikken ligner fryktelig på Oblivion sin. Mener og huske at jeg har sett den byggningen der før
DirtyBit Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Bør holde å innstallere nyeste versjon av directx tho Noen som vet hvor man kjøper rvr-gearet? Og noen andre som syntes at det 'chance to explode' greiene til Bright Wizard er litt over the top? Utrolig hvor mye jeg skader meg selv avogtil :S det har sorc og.. sånn er det bare.. warhammer`s svar på critical miss som i spill basert på D&D
M@R7!N Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 @M@R7!N: Det er derfor du må tenke deg om, er ikke bare å kaste spells i all evighet. Du har også en spell som drainer bort combustion'en din, så derfor må man tenke seg ekstra godt om. Derimot får du en healer til å passe på deg, kan du være veldig farlig. Joda, men avogtil er det så random. Si du har 20/30 combustion og dette er i tillegg til basesjansen for at spellen skader deg.
Nitrius Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Jeg kan ikke si at jeg har hatt noe store problemer med å holde styr på combustion, har død 1 eller 2 ganger av det, men da spamma jeg den aoe attack når jeg allerede hadde 100 i combustion, samt at jeg ikke fulgte med. Vet ikke om du tar like mye skade om en spell eksploderer jeg eller om det varierer etter hvor mye combustion du har.
Crispin Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 (endret) Hva i alle dager er raven god? Et annet navn for en av chaos gudene?! Det var visst Tzeentch. Kan aldri huske at han har blitt kalt det før, uff dårlig hukommelse lr.no. Og det er bare kor utrolig lite skumle det går an å lage en demon, pink horror du liksom, lignet jo knapt :| Hvor er byllene og de ekle sårene etc?! Forhåpentligvis kommer det ved å justere opp grafikken ? Bare syt med meg, åååårh jeg prøver jo Endret 10. september 2008 av Crispin
Alastor Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Hvis man ønsker en key til beta, hva gjør man da? Jeg skaffa en fra warcry, men den passer ikke mot europeisk ser det ut til...
simalarion Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 fikk en mulighet til å validate accuont nå (prøvdet å lage nye i går da jeg ikke fikk godkjent min gammle). Når jeg trykker på linken for jeg the account is suspended, men når jeg prøver og registrere meg på nytt for jeg e-mail is already in use.Har jeg satt meg helt fast nå?,eller er det evnt meldingen man får om man prøver og validere flere ganger etc?
Aizen Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 er det bare jeg som synest at spillet er laggede? å nei er ikke pcen min:P har prøvd på 2 stkker å begge er helt forsjellige men alikevell lagger det likt på begge:S vet ikke va som er problemet. lurte bare på om noen andre også merker noe? de som har SUPERMASKIN trenger ikke svare en gang:P
Akrabra Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Graffiken var ikke så bra synes jeg. Ligner litt på WOW jo. Gjør hvertfall det på det bilde du posta. vil si grafikken er en finn kryssning av wow og lotro egentlig, ihvertfall alvene minner meg fælt om de fra lotro. er det bare jeg som synest at spillet er laggede? å nei er ikke pcen min:P har prøvd på 2 stkker å begge er helt forsjellige men alikevell lagger det likt på begge:S vet ikke va som er problemet. lurte bare på om noen andre også merker noe? de som har SUPERMASKIN trenger ikke svare en gang:P noen ganger lagger det litt ja, jeg har ikke super maskin, helt ok. kjører det på fullt dog. er litt lagg når jeg kommer til nye soner og skal loade ny texture sort of. men ikke stort mer
Aizen Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Graffiken var ikke så bra synes jeg. Ligner litt på WOW jo. Gjør hvertfall det på det bilde du posta. vil si grafikken er en finn kryssning av wow og lotro egentlig, ihvertfall alvene minner meg fælt om de fra lotro. er det bare jeg som synest at spillet er laggede? å nei er ikke pcen min:P har prøvd på 2 stkker å begge er helt forsjellige men alikevell lagger det likt på begge:S vet ikke va som er problemet. lurte bare på om noen andre også merker noe? de som har SUPERMASKIN trenger ikke svare en gang:P noen ganger lagger det litt ja, jeg har ikke super maskin, helt ok. kjører det på fullt dog. er litt lagg når jeg kommer til nye soner og skal loade ny texture sort of. men ikke stort mer hmmm tror du det vil forbedrest når det kommer ut? eller kommer det til å være sånt? vil ikke punge ut me mange tusen bare dor å spille ett spill liksom:P
Akrabra Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Tror det vil bli bedre ja, bare gi det tid. skal si deg at serverne kjører godt til hvor mange som er inne. Igår var det jo helt vilt, var sånn 300 i start sonen til high elfs på min server. kunne ikke finne npcer. så mange mennesker var det. Satser på litt mer stabilitet etterhvert.
SPRCO Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Finnes det noe "recover lost password" på dette spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå