Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så oppslukt av darkfall at jeg ikke har fått levela på en stund :( Jeg kommer ikke til å gi opp Warhammer, siden Darkfall er et helt annet type spill. Jeg burde vel kanskje få prøvd choppa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lost vale loot.... Sigh

9/10 drops er ubruklege

Har fixa items litt i 1.2, men fortsatt ikkje bra.

Darpromise bør vere bedre enn Sentinel, siden begge er PvE sett...

Bugget som faen etter 1.2 Patch.

Hæ? 9/10 drops er ikke ubrukelige. Darkpromise er bedre enn sentinel på alle måter (bortsett fra skinnet på hjelmen :3). Det er da opplagt? Klart det er et par bugs, som i resten av spillet. Dropper bra våpen også.

Har aldri prøvd med 1 tank i Lv. Er det lettere enn 2tank2dps?

Tanken vår (guildlederen faktisk) er en skikkelig rutinert fyr :) Vi har i tillegg ikke så mange andre (les: ingen) tanks som er helt klare for LV ennå, men vi har flust med DPS. Fortere går det også! Ingen wipes på forrige runnet (to ganger på N'Kari, men healer kom seg unna), så aggro er ikke noe problem.

Endret av Emoel
Skrevet (endret)

jeg "dumpa" min r40 sh for choppa. digger choppa :)  

Hadde en veldig kul scenario her i sta hvor begge sidene hadde for mange healers. instant action fra start til slutt. synd at dette skjer bare 1 gang hver 1000 scenario.

post-32072-1237502276_thumb.jpg

Endret av MysticoN
Skrevet
Hæ? 9/10 drops er ikke ubrukelige. Darkpromise er bedre enn sentinel på alle måter (bortsett fra skinnet på hjelmen :3). Det er da opplagt? Klart det er et par bugs, som i resten av spillet. Dropper bra våpen også.

9/10 drops er ubruklige fordi enten har folk itemsa fra før, eller så er det for ein class som ikkje trenger det. I går hadde vi ein full run, 3 timer for å få 1stk KotBS boots.

Darkpromise er ikkje bedre enn sentinel for alle nei :p

Skrevet
Hvem skal jeg bruke tunnel vision på nå da? Ingen Draci og ingen Uglegutt?!

Hvis de fikser problemene innen 7 april er jeg med igjen(da ender suben). Gidder ikke logge på før jeg ser det er fikset. Mesteparten av guildet føler det også slik.

Fra 30+ lvl 40s pålogget hver dag til under ti som stort sett spiller alts sier sitt. Og det er i et av de mer aktive destro guildene.

Utrolig at mythic klarer det.

Skrevet
hva mener du med dette Emoel? tok ikke den:/

Uglegutt har lagt opp og du spiller alts? :p

9/10 drops er ubruklige fordi enten har folk itemsa fra før, eller så er det for ein class som ikkje trenger det. I går hadde vi ein full run, 3 timer for å få 1stk KotBS boots.

Altså, hva forventer du; "drops er ubrukelige for folk har dem fra før?" :p Det dropper jo bare et visst antall gitte items... Og det er jo nødt til å droppe items til alle klasser, hvordan skal ellers folk geare opp?

Man kan jo ikke forvente å ha helee settet + lilla våpen etter kun én run, da ville jo alle løpe rundt i full DP...

Skrevet

Flere som får 'Server has closed your connection; you have been disconnected' begynte med warhammer igår, og når får jeg bare dette. ser flere som sliter med dette i blandt annet australia,england,canada, us osv.. er det noen som har en løsning

Skrevet
hva mener du med dette Emoel? tok ikke den:/

Uglegutt har lagt opp og du spiller alts? :p

Altså, hva forventer du; "drops er ubrukelige for folk har dem fra før?" :p Det dropper jo bare et visst antall gitte items... Og det er jo nødt til å droppe items til alle klasser, hvordan skal ellers folk geare opp?

Man kan jo ikke forvente å ha helee settet + lilla våpen etter kun én run, da ville jo alle løpe rundt i full DP...

Jahwol, men når vi har farma det siden.... Release?

Skrevet

Er i T3 nå med min Zealot og jeg begynner å merke at det er litt vel for mye AoE og CC...

Alt jeg gjør er å stille meg bak en vegg eller stein eller hva enn det måtte være og spamme group heals konstant så teamet mitt ikke skal dø, men det gjør de jo selvfølgelig ettervert med all AoE til order...

Har ikke vunnet en eneste scenario med PUGs, bare de jeg har spillt med premade fra guilden...

Hvis dette ikke edrer seg i 1.3 så sier jeg takk og farvell til WAR.

Skrevet

Gz, du har runda spillet :)

De kan jo ikke endre items som dropper der, det gjør jo at andre går glipp av DP ;)

Logg på igjen etter 1.3, hvis du ikke liker RvR :p

Skrevet (endret)
joda, tok den men hva er tunnel vision?

At man bare går etter én person i en folkemengde, gjerne av personlige grunner og ikke spillmessige (altså, en du kjenner eller en du bli 1on1-et av, og ikke fordi det er en healer og det er bra for laget at du tar ned han). Hvis du skjønte det :p

Endret av Emoel
Skrevet

Gz, du har runda spillet :)

De kan jo ikke endre items som dropper der, det gjør jo at andre går glipp av DP ;)

Logg på igjen etter 1.3, hvis du ikke liker RvR :p

Dei kunne ha adda Barter system IMO, med tanke på kor mange runs folk har trengt for å fylle sentinel sett, og i tilleg darkpromise.

Men men, det kjem jo i "The lands of the dead" eller kva no den neste instancen heiter.

På den lyse sia:

1.2.1 ELLER 1.3 skal komme med store forandringer til Archmage. Ryktene seier at det blir eit

Dot/Hot tre

DD/Group heal tre. (single target)

Lifetap tre.

Ser fram til det her!

Skrevet
joda, tok den men hva er tunnel vision?

At man bare går etter én person i en folkemengde, gjerne av personlige grunner og ikke spillmessige (altså, en du kjenner eller en du bli 1on1-et av, og ikke fordi det er en healer og det er bra for laget at du tar ned han). Hvis du skjønte det :p

aha.. no tok jeg den, du får lete etter Choppa alten min, han er snart i T4. 

Mysticon.

Skrevet (endret)

Kven her speler på Karak Azgal? Eg og nokre venner(me er 4 stk totalt) ville gjerna laga ein guild, bare for å prøva det fram etc. Men me mangler 2 stk til charteren. Er ganske lav level atm, fortsatt i tier 1.

Og, kan trials "signe" charter? Ein av oss har fortsatt trial ver.

Endret av Frusci
Skrevet (endret)

Ja, Witch Hunters er moro! Har en i level 12, har vært litt opptatt i det siste, men jeg gleder meg til å levle henne :D

Endret av Emoel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...