Splius Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Om ikke ting er perfekt ennå, så har det meste blitt bedre siden release ja. Mange servere er slått sammen, så det er generelt mer folk rundt omkring, mange guilds (jeg spiller på K8P), chat har blitt forbedret og utvidet til å gjelde regionen man er i. Mye åpen RvR som foregår, lett å joine et åpent party som regel. Vil absolutt anbefale å gi det en sjanse til hvis du vurderer det. Det vil nok ikke komme noen revolusjonerende forandringer på ei stund, men de jobber jevnt og trutt med å forbedre hele spillet. hva mener du er den mest OP classen for øyeblikket? og hva er den "kuleste" eller morsomste? jeg har sett SH er fett siden de kan hoppe sykt langt og sånn, men hvordan er dpsen?
Azagrath Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Bright Wizard virker fortsatt rimelig syke, Slayer er også noen tøffe jævler. Jeg spiller Destruction, og det virker på meg som om Order stort sett har de sterkest klassene. Men men, kan vel hende de synes det samme om oss...
Splius Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Bright Wizard virker fortsatt rimelig syke, Slayer er også noen tøffe jævler. Jeg spiller Destruction, og det virker på meg som om Order stort sett har de sterkest klassene. Men men, kan vel hende de synes det samme om oss... jeg spilte faktisk destruction på k8p. hvordan ligger order vs destruction an der?
Broseph Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Den morsomste klassen å spille er Engineer. Basta. Og war-europe-armory-en suger balle. Men spillet er dritgøy, gogogo! Mitt første Lost Vale run med guilden i dag. Det gikk veldig bra, begynte 19 og avsluttet like før N'Kari (siste boss på middle wing) kl. 22. Tar henne på onsdag. Bildet er av siste boss på right wing. Endret 16. mars 2009 av Emoel
Splius Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Den morsomste klassen å spille er Engineer. Basta. Og war-europe-armory-en suger balle. Men spillet er dritgøy, gogogo! Mitt første Lost Vale run med guilden i dag. Det gikk veldig bra, begynte 19 og avsluttet like før N'Kari (siste boss på middle wing) kl. 22. Tar henne på onsdag. Bildet er av siste boss på right wing. begrunn hvorfor eng er best
Bruktbilen Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Tirsdag eller onsdag alle kan spille choppa/slayer? Noen som vet? Tipper det er dagen de har den ukentlige oppdateringen, men når er det?
DNA Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Tirsdag eller onsdag alle kan spille choppa/slayer? Noen som vet? Tipper det er dagen de har den ukentlige oppdateringen, men når er det? Hvis jeg ikke husker feil er det enten onsdag eller torsdag. Jeg tror det er torsdag.
MysticoN Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Den morsomste klassen å spille er Engineer. Basta. Og war-europe-armory-en suger balle. Men spillet er dritgøy, gogogo! Mitt første Lost Vale run med guilden i dag. Det gikk veldig bra, begynte 19 og avsluttet like før N'Kari (siste boss på middle wing) kl. 22. Tar henne på onsdag. Bildet er av siste boss på right wing. begrunn hvorfor eng er best hvorfor er du så opptatt med å finne ut hvilken klasse som er best og mest op? fin en klasse som du liker og spill den, og vist du virkelig trenger så mye dra hjelp til å starte WAR igjen så er det kanskje et svar i seg selv? Endret 17. mars 2009 av MysticoN
Ninjahamster Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Tirsdag eller onsdag alle kan spille choppa/slayer? Noen som vet? Tipper det er dagen de har den ukentlige oppdateringen, men når er det? Hvis jeg ikke husker feil er det enten onsdag eller torsdag. Jeg tror det er torsdag. Onsdag
PureChaos Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 I morgen altså? Håper du har rett og at jeg ikke får falske forhåpninger nå!
Splius Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Den morsomste klassen å spille er Engineer. Basta. Og war-europe-armory-en suger balle. Men spillet er dritgøy, gogogo! Mitt første Lost Vale run med guilden i dag. Det gikk veldig bra, begynte 19 og avsluttet like før N'Kari (siste boss på middle wing) kl. 22. Tar henne på onsdag. Bildet er av siste boss på right wing. begrunn hvorfor eng er best hvorfor er du så opptatt med å finne ut hvilken klasse som er best og mest op? fin en klasse som du liker og spill den, og vist du virkelig trenger så mye dra hjelp til å starte WAR igjen så er det kanskje et svar i seg selv? kanskje du bør slutte å poste unødvendige kommentarer
DNA Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg tror vel det Randy mente var at han skulle begrunne hva han likte så godt med Engineer.
Broseph Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skrev ikke "best", jeg skrev "morsomste". Dette fordi det er så utrolig mye du kan gjøre med en Engineer. Kontroller store grupper av fiender med DoTs og CC og få hele warbands til å knele. 1on1 Black Orcs e.l. ved å DoTte, kite og CC'e dem i senk. Turrets, Land Mines, Rifles, Spanners, Napalm, Grenades, osvosv.
Ninjahamster Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 I morgen altså? Håper du har rett og at jeg ikke får falske forhåpninger nå! http://forums.warhammeronline.com/warhamme...amp;thread.id=9
akristina92 Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=366932 Warhammer Online for ymse 49 kroner på komplett! Løp og kjøp, folkens.
Purplehaze Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 HAH! Da var jeg i gang med WAR igjen! Installerte i går kveld, fikk patcha 1,25 gig (overraskende lite..?) og startet en diciple of khaine. Rakk bare til rank 4, men det var nok til å sprette innom 2 scenarios, og kicke litt order butt! Sykt artig PVP i det spillet her Gleder meg til å teste Choppa også, den blir vel tilgjengelig i morra. (Sto én uke etter 1.2 som kom 11. Mars) 49,- for spillet + 1 mnd. spilletid er LETT verdt det forresten. Til alle som ikke har testet det ennå.
Ninjahamster Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=366932 Warhammer Online for ymse 49 kroner på komplett! Løp og kjøp, folkens. Tja, grei pris hvis de sender det som brev. Har dog kostet 100 spenn inkl. frakt lenge her: http://www.play.com/Games/PC/4-/3473724/Wa...ng/Product.html
MysticoN Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Den morsomste klassen å spille er Engineer. Basta. Og war-europe-armory-en suger balle. Men spillet er dritgøy, gogogo! Mitt første Lost Vale run med guilden i dag. Det gikk veldig bra, begynte 19 og avsluttet like før N'Kari (siste boss på middle wing) kl. 22. Tar henne på onsdag. Bildet er av siste boss på right wing. begrunn hvorfor eng er best hvorfor er du så opptatt med å finne ut hvilken klasse som er best og mest op? fin en klasse som du liker og spill den, og vist du virkelig trenger så mye dra hjelp til å starte WAR igjen så er det kanskje et svar i seg selv? kanskje du bør slutte å poste unødvendige kommentarer Helt grett når du slutter på å poste unødvendige spørsmål.
kthjorpthjopøri Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Den morsomste klassen å spille er Engineer. Basta. Og war-europe-armory-en suger balle. Men spillet er dritgøy, gogogo! Mitt første Lost Vale run med guilden i dag. Det gikk veldig bra, begynte 19 og avsluttet like før N'Kari (siste boss på middle wing) kl. 22. Tar henne på onsdag. Bildet er av siste boss på right wing. begrunn hvorfor eng er best hvorfor er du så opptatt med å finne ut hvilken klasse som er best og mest op? fin en klasse som du liker og spill den, og vist du virkelig trenger så mye dra hjelp til å starte WAR igjen så er det kanskje et svar i seg selv? kanskje du bør slutte å poste unødvendige kommentarer Helt grett når du slutter på å poste unødvendige spørsmål. Hva er det dere fabler om? dette er ett diskusjonsforum. hvis det er så irriterende at folk stiller "unødvendige" eller” dumme” spørsmål. Bør dere kanskje stille dere spørsmålet om dette er greia for dere? Er ikke ut etter noe avhopping fra tråden, blir bare litt provosert av sånt. Endret 17. mars 2009 av andrucks
DNA Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=366932 Warhammer Online for ymse 49 kroner på komplett! Løp og kjøp, folkens. Og jeg som betale 400 kr for en ukes tid siden Orket ikke dra lengere for å kjøpe spillet så kjøpte det der det pleier å være dyrt, så får vel bare skylde på meg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå