Uglegutt Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Ja WAR forumet har jo dødd helt ut. Aktiverte kontoen min igår jeg og tok turen innom. Tok opp igjen RP'en min på lvl 21 på Dragonback. Servern virker jo helt død. Tror jeg så 2 personer iløpet av de 2 timene jeg var online og questet. Prøvde å få litt kontakt på region chat,men var ikke fler en 2 stk som tok til tale der heller. Tok til slutt hatten min og gikk, da det å soloqueste med en RP er ubeskrivelig kjedelig. Har de fremdeles ikke innført en global chat? Spillet kunne virkelig trengt det slik det er nå. Det kan nok lønne seg å rerolle på en server som ikke er død
Konamixx Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Har Desto på Eltharion, så den serveren utgår jo. Dessuten står det Med/Med på Dragonback, samme som på Eltharion og K8P. Derfor vil jeg tro det ikke er mye bedre på de andre "store" serverne. Endret 26. januar 2009 av Konamixx
Luchy Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Ja WAR forumet har jo dødd helt ut. Aktiverte kontoen min igår jeg og tok turen innom. Tok opp igjen RP'en min på lvl 21 på Dragonback. Servern virker jo helt død. Tror jeg så 2 personer iløpet av de 2 timene jeg var online og questet. Prøvde å få litt kontakt på region chat,men var ikke fler en 2 stk som tok til tale der heller. Tok til slutt hatten min og gikk, da det å soloqueste med en RP er ubeskrivelig kjedelig. Har de fremdeles ikke innført en global chat? Spillet kunne virkelig trengt det slik det er nå. Dragonback M er nok ikke død. Hvis du logget inn på denne tiden så er det ikke mange folk å finne heller, noe som er ganske logisk. Spiller selv på DM og det er alltids aktivitet.
Konamixx Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Nei dette var søndag primetime, 18ish. Skulle tro det var mer aktivitet da, men den gang ei.
Luchy Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Var nå stor aktivitet i T3 og T4 ved tanke på at guilden gjorde ORvR hele dagen.
Broseph Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 T4 Push den søndagen ja, holdt på til 23-24 selv. Fik neeesten låst DW, manglet 10vp Jeg koser meg på Dragonback... Jeg selv går Rifleman fordi jeg mener det er specced du får mest ut av. Crack shot som gir disarm og snipe som gir 150ft range. I tillegg er Moral 4 som du får gjennom Rifleman utrolig bra. Så må man ikke glømme den ekstra knock-back som man får med hip shot. Får du den opp er det bare å finne en gruppe der healers står å bare slå deg løs. Nå som jeg er ferdig med Rifleman så blir jeg å putte noen points i grandaier sånn at jeg får bedre AoE effekt ut av granatene. Jeg har jo specca nok Rifle til både Stopping Power og Crack Shot. Grenadier har de samme "gode Skillsa", med Napalm og +50% Throwing Range. Rifleman er ment for Single Target DPS, men jeg føler ikke den gjør nok av det, på en måte.
MysticoN Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ja WAR forumet har jo dødd helt ut. Aktiverte kontoen min igår jeg og tok turen innom. Tok opp igjen RP'en min på lvl 21 på Dragonback. Servern virker jo helt død. Tror jeg så 2 personer iløpet av de 2 timene jeg var online og questet. Prøvde å få litt kontakt på region chat,men var ikke fler en 2 stk som tok til tale der heller. Tok til slutt hatten min og gikk, da det å soloqueste med en RP er ubeskrivelig kjedelig. Har de fremdeles ikke innført en global chat? Spillet kunne virkelig trengt det slik det er nå. kommer no helt ann på hvor mye du har lyst å spille spillet. Kan gi deg 2 grunner til å "ta på deg hatten igjen": Når slayer kommer så blir det action i low tiers igjen og spiller selv på dragonback og det er alt annet en dødt i T4. men vist du må ha en full server med action rundt deg 24/7 så er det vel bare å gi opp med en gang eller betale noen for å levle opp characteren din. Har selv ikke spillt WP, men har ikke problem å solo'e med DoK alten min. Edit: vet ikke hvordan det er hos order, men destruction er ikke særlig flink å bruke region chat. Sprang rundt selv å spurte om det var noen som ville selge meg seeds, men aldri noe svar. Ta heller å søk på spillere rundt din rank. Jeg søkte på spillere mellom rank 1-10 og fikk opp ei imponerende liste. Endret 26. januar 2009 av MysticoN
Luchy Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg har jo specca nok Rifle til både Stopping Power og Crack Shot. Grenadier har de samme "gode Skillsa", med Napalm og +50% Throwing Range. Rifleman er ment for Single Target DPS, men jeg føler ikke den gjør nok av det, på en måte.Etter min mening så gjør ikke grandier nok dmg i forhold til healere i T4 ORvR. Logge nettopp på min lvl 37 Engineer og fikk opp Stonetroll Crossing. Fikk til og med kommet meg inn å drepe low lvls XD Endret 26. januar 2009 av Luchy
MysticoN Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 kan noen copy/paste det som står på den siden stifi linker? kan ikke få åpnet den på jobb pc'en.
akristina92 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Linker til youtube, så dette blir det nærmeste du kommer copy/paste: Vil sannsynligvis ikke fungere om youtube er blokkert til å begynne med.
MysticoN Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Var vel litt for rask å skrive i sted. måtte forte meg å få skrevet ferdig før gjesten jeg skulle snakke med kom. så ikke at det var en video.
akristina92 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Du får ta en titt når du kommer hjem. Er ikke noe vi ikke vet uansett, så vidt jeg fikk med meg. Han går bare igjennom diverse ting som ble lagt til i den siste patchen, slik som de 2 nye tank-klassene, tier influence rewards, contribution i keeps og så videre.
Christeven Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Du får ta en titt når du kommer hjem. Er ikke noe vi ikke vet uansett, så vidt jeg fikk med meg. Han går bare igjennom diverse ting som ble lagt til i den siste patchen, slik som de 2 nye tank-klassene, tier influence rewards, contribution i keeps og så videre. dette er vel veldig gammelt? Endret 28. januar 2009 av Christeven
Luchy Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Så den der tidligere, herregud for en latterlig video.
tørrfisk Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Det blir spennende å se hvilken info vi får i dag Skulle komme en "major update" 29.
akristina92 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nyheter, nyheter. http://www.eurogamer.net/articles/goa-unve...mous-war-update
MysticoN Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 dooh, mars... Hadde håpet på at de skulle komme om et par uker eller noe.. men mars.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå