Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får bedre framerate, og mindre lag når jeg kjører fullscreen, altså ikke windowed. Men jeg har heller ingen problemer med å alt-tabbe for å surfe litt eller sette på musikk.

Når jeg kjører windowed mode og fjerner fokus fra WAR hakker det veldig mye. Mister også lyden da, men det er vel normalt. Kunne godt tenkt meg en option ála den i WoW og andre steder, med "play sound in background", altså at lyden ikke stopper selv om man minimerer/fjerner fokus. Men det er vel flisespikkerier, og det dukker kanskje opp en gang :)

Kunne tenkt meg mulighet til å velge lyd-ut enhet også, er ganske vanlig med flere lydkort om dagen (jeg har 2 på hovedkortet, pluss SB), men det går jo an å trixe seg rundt dette med litt kreative innstillinger i andre applikasjoner.

Skrevet
Bare meg som sliter med at eight peak er nede ? :S

Nix, ser den og noen flere er nede så håper på og finne noe info om det.

Skrik ut om du finner noe info om det

Skrevet
Nå bytter jeg snart til order, for scenarioques på destruction er alt for lange.. :wallbash:

Hadde håpet på mer folk over alt, slik at man slapp scenarios for å rvr'e. Min våte drøm handler om keep sieges og world pvp. Avgrensede kamper på 6-10 minutter blir ikke helt det samme :p

På Sea of Dreams må man til Chaos området for å unngå syke scenario køer. Skulle gjerne sett mere rvr i greenskin områdene også jeg, liker meg best der. Gliste forresten bredt da jeg kom inn i greenskin chapter 8 første gang, i Port of Barak Varr eller hva den nå heter. Nedi hula der. Ligner på en superduperutgave av deadmines!! *frolick* :dribble:

Skrevet

hva er vitsen med å syte om den grafikken hele tiden. Grafikken er koselig og stemningsfull + at det er en fin fresneleffekt på modellene. Den er ikke så dårlig at det er noe å grine over, og hvis man har litt peil innen spillutvikling så skjønner du at man ikke kan ha crysisgrafikk i ett mmorpg.

Skrevet
Nå bytter jeg snart til order, for scenarioques på destruction er alt for lange.. :wallbash:

Hadde håpet på mer folk over alt, slik at man slapp scenarios for å rvr'e. Min våte drøm handler om keep sieges og world pvp. Avgrensede kamper på 6-10 minutter blir ikke helt det samme :p

På Sea of Dreams må man til Chaos området for å unngå syke scenario køer. Skulle gjerne sett mere rvr i greenskin områdene også jeg, liker meg best der. Gliste forresten bredt da jeg kom inn i greenskin chapter 8 første gang, i Port of Barak Varr eller hva den nå heter. Nedi hula der. Ligner på en superduperutgave av deadmines!! *frolick* :dribble:

Så enig så enig :)

Det er jo greenskins som er tøffe! Men om jeg ikke får spilt rvr, så gidder jeg rett og slett ikke :/

Skrevet

Tar stadig meg selv i å dra på smilebåndet mens jeg spiller WAR. For eksempel i går da jeg var i en warcamp i Barak Varr og Order tok kontroll over det nærmeste keep'et. Alle NPC'ene i warcampen begynte å diskutere og snakke om at vi (destruction) måtte ta tilbake kontrollen osv. Greenskin sonene er uten tvil der humoren står høyest.

Skrevet (endret)

Jeg tenkte yes, det står noe mer der! Men...nei :(

"14:20 CET The cloning process is now complete but the servers still need some testing before we can open them. We will keep you informed here."

Edit: se her ja :p

"Update at 15:10 CET - The cloning operation has been a success and all servers are now open once again. We hope that many of you will choose to make one of the new servers your home."

Endret av Juliess
Skrevet (endret)
hva er vitsen med å syte om den grafikken hele tiden. Grafikken er koselig og stemningsfull + at det er en fin fresneleffekt på modellene. Den er ikke så dårlig at det er noe å grine over, og hvis man har litt peil innen spillutvikling så skjønner du at man ikke kan ha crysisgrafikk i ett mmorpg.

Folk er forskjellige, dessuten er greenskins stort sett de eneste som er bra imo. Og man forventer faktisk mer av grafikken når man har kommet så langt(2008), grafikken blir sammenliknet med wow, og helt rett siden de har mange likhetstrekk.

Endret av Crispin
Skrevet (endret)

Da drar jeg til spaceworld for og få tilbake pengene! 800kr

Må jo for faen instalere faenskapet hver føkings gang jeg skal spille det :thumbdown:

Jævla dritt! alt fungerte jo knirkefritt i beta og headstart

Endret av andrucks
Skrevet

Folk er forskjellige, dessuten er greenskins stort sett de eneste som er bra imo. Og man forventer faktisk mer av grafikken når man har kommet så langt(2008), grafikken blir sammenliknet med wow, og helt rett siden de har mange likhetstrekk.

Grafikken er ment til å være tro mot miniatyrene som er opphavet til spillet og iflg. Mythic må alt godkjennes av Games Workshop. I tillegg har de lagt seg på en ytelses strategi slik at folk ikke skal måtte kjøpe ny PC for å spille. Jeg kan kjøre WAR på min gamle pentium 4 maskin. Lav setting selvsagt, men da får jeg helt akseptable framerates (rundt 30-40). Prøv å starte Age of Conan på en pentium 4 med nvidia 7600GT. Her er det snakk om kun 3 år gammelt utstyr. Det er ikke slik at de fleste kjøper ny PC annethvert år.

Da drar jeg til spaceworld for og få tilbake pengene! 800kr

Må jo for faen instalere faenskapet hver føkings gang jeg skal spille det :thumbdown:

Jævla dritt! alt fungerte jo knirkefritt i beta og headstart

Tviler på at det er spillet sin skyld ... og siden du har åpnet pakken så må jeg vel bare ønske deg lykke til hos Spaceworld.

Skrevet

Kjøpte en collectors edition pre order boks fra en butikk der jeg bor, den brukte jeg for og få bonus items og kunne spille open beta, deretter lagde jeg jo Early acces account.

Senere fant jeg ut at jeg ikke skulle kjøpe Collectors edition fra butikken jeg kjøpte pre order boks oss, jeg bestilte heller Collectors edition fra gamezone.no

Nå har jeg endelig fått collectors edition i posten, men jeg får ikke koden til og funke,

jeg går inn på War-europe.com og logger meg inn på accounten min, der velger jeg "Enter a key" og skriver inn koden som står bak Warhammer koveret.

Men jeg får bare mail om at det ikke funket, og at problemet var "Key invalid"

Har prøvd omtrent 5 ganger nå, og det er egentlig ingen bokstaver/nummer som ser ut som de kan være noe annet en det det ser ut som (som feks 0 og 8)

Hva er problemet? er helt sikker på at det er riktig, kan det ha noe og gjøre med at jeg kjøpte CE fra annen plass en jeg skaffet early acces koden min?

Skrevet
Jeg får bedre framerate, og mindre lag når jeg kjører fullscreen, altså ikke windowed. Men jeg har heller ingen problemer med å alt-tabbe for å surfe litt eller sette på musikk.

Når jeg kjører windowed mode og fjerner fokus fra WAR hakker det veldig mye. Mister også lyden da, men det er vel normalt. Kunne godt tenkt meg en option ála den i WoW og andre steder, med "play sound in background", altså at lyden ikke stopper selv om man minimerer/fjerner fokus. Men det er vel flisespikkerier, og det dukker kanskje opp en gang :)

Nå er ikke jeg noen guru, men mange av de jeg spiller med påstår også at de får bedre framerate av å kjøre i windowed mode.

Når det gjelder det andre du snakker om ser jeg ikke helt problemet. Kan selvfølgelig ha noe med at jeg kjører min egen musikk i bakgrunnen. Hakkingen har heller ikke noe å si siden du strengt tatt ikke sitter og ser på WAR i ufokus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...