Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Er så jææævli forbanna på EA store. De skal få høre det når kundeservice åpner kl 1.

Skal ALDRI handle der igjen. :grumpy:

Fittebutikk. :cry:

Da er vi 2!

Endret av tommentmn
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitter selv å venter på EA Store til å sende ut min key, har fått bekreftelse om at bestilling er sendt og det, og etter det jeg forsto så var item code og headstart code markert med "Eskeforsendelse", håper virkelig ikke at de skal sende de i brev :x

Til alle som har dette problemet, ring EA på 21233397, så får du koden tilsendt på mail innen 5 minutter! :)

ENDELIG, nå skal jeg spille :D:D

Skrevet
Sitter selv å venter på EA Store til å sende ut min key, har fått bekreftelse om at bestilling er sendt og det, og etter det jeg forsto så var item code og headstart code markert med "Eskeforsendelse", håper virkelig ikke at de skal sende de i brev :x

Til alle som har dette problemet, ring EA på 21233397, så får du koden tilsendt på mail innen 5 minutter! :)

ENDELIG, nå skal jeg spille :D:D

Indeed.

Jeg var redd for at de skulle gjøre seg vanskelige. Men det gikk bra! Nå venter jeg bare på å få koden på mail.

Skrevet (endret)

Haha, nytt problem. Får ikke logga inn på war-europe siden.

Login boksen er utilgjengelig :s

Edit: Glem det, registrerte koden uten å logge inn.

Endret av Frozt
Skrevet

Herregud. Først så får jeg at:

Greetings,

Your code hasn't been registered. Fordi det ikke er riktig brukernavn eller passord, men skriver inn riktig. Så får jeg ikke logga inn med det brukernavnet og passord jeg valgte.

Skrevet

Da er min CE i box, poster litt bilder... er den desidert størtste Collectors edition av et spill jeg har :>

dscn0306to5.th.jpg

Table top figuren , riktig nok så har jeg ikke satt den helt sammen, mangler et våpen til samt at jeg må male den

dscn0303nl2.th.jpg

Alt innholdet i CE

dscn0299iv4.th.jpg

Selve Esken, ganske stor altså..

beklager eventuell elendig bilde kvalitet, tok dem i all hast ;D

Skrevet

Hmm. Ser at absoluttspill omsider har sendt spillet til meg. Så da tror jeg at jeg dropper å kjøpe på elkjip. Satser heller på å få startet i morra :)

Skrevet

Flere som sliter med å logge inn?

Får bare beskjed om at: "Authentication failed: Please re-enter your login credentials" og Your code hasn't been registered.

Skrevet

Får bare beskjed om at: "Authentication failed: Please re-enter your login credentials" og Your code hasn't been registered.

Hos meg tok det 5 minutter før det gikk ann å logge inn :)

Skrevet

har du faktisk registrert koden og fått mail om at alt var OK?

http://www.war-europe.com/?error=6x02#/activation/?lang=en må det registreres.

Heh, gjorde det og får mail om at "Your code hasn't been registered" og trykker på hvorfor linken. Får opp: Please check your login and password.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...