Gå til innhold

Den store Multicom Kunshan M570+ tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, har funnet ut at jeg tar den nyeste fra alienware. Ganske mange som har lastet ned den, så da satser jeg på at det går greit.

 

Heg har sett at ddr3 minnet mitt gir meg 5.1 i windows opplevelses index. Med 4 gb DDR3 minne så burde det strengt tatt gitt høyere score. Har lest at dette kan fikses ved å laste ned de nyeste chipsetdriverne fra intel.

 

Noen som vet hvilke chipsetdriver jeg skal bruke? Og har noen av dere testet ut dette?

Lenke til kommentar
Ok, har funnet ut at jeg tar den nyeste fra alienware. Ganske mange som har lastet ned den, så da satser jeg på at det går greit.

 

Heg har sett at ddr3 minnet mitt gir meg 5.1 i windows opplevelses index. Med 4 gb DDR3 minne så burde det strengt tatt gitt høyere score. Har lest at dette kan fikses ved å laste ned de nyeste chipsetdriverne fra intel.

 

Noen som vet hvilke chipsetdriver jeg skal bruke? Og har noen av dere testet ut dette?

 

Skjermkort drivere er det massssse av ja, og du må egentlig prøve deg frem til du finner en du synes er bra. Kjør benchmarks ect. spill , og mål fps;) Det er viktig å foreta en skikkelig rens av forrige driver/registeret før den nye installeres.

Du bør jo bruke den nyeste chipset-driveren utgitt av intel.

v9.1.0.1007 WHQL er den nyeste .

Endret av JegHarMangeRareSpørsmålJeg
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg fått satt opp den nye m570'en med nyeste drivere. Nå fungerer den som bare pokker! Jeg testa 3dmark06 gratisversjonen, og fikk 8900 poeng. Er det en grei score?

 

P9500 2,53 ghz

9800M GT 512mb ddr3 ram + driver: 179.13

4 gb ddr 3 ram

200gb hd 7200rpm

4 gb ITM

 

 

har også skrudd av en del eyecandy etc...

 

Trodde kanskje jeg skulle klare litt over 9000, men det går vel kanskje ikke uten å klokke litt?

Lenke til kommentar

Har lest på flere internasjonale forums at det varierer sykt. Enkelte som opplever at WEI - scoren varierer med opptil 2 desimaler for hver gang de kjører den, uten at noe annet virker feil i OS'et. Hvilken chipset-driver, skjermkort driver og lyddriver bruker du?

 

Maskina fungerer jo helt topp. synes det bare er litt rart. MEn det er visst helt vanlig med ddr3 minne at det scoren flyr i hytt og pine.

Lenke til kommentar

Flott, CD/DVD ROMEN min er nok ikke som den skal være.

Det er ganske mange spill maskina ikke vil lese:

 

COD 4, Age Of Conan, Red Alert 3, BAttlefield 2. Putter spillet inni cd/dvd romen, og resultatet er bare at den spinner opp og ned, opp og ned uten at det skjer noe. Alle disse er DVD'er

 

Romen klarer å lese alle cd'er jeg har prøvd og Tom Clanceys rainbow six vegas 2, som også er en dvd...

 

Skjønner faen ikke jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...