Gå til innhold

Mac vs. PC! Hva er best?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle starte en tråd her der folk kan krangle om hva som er best av mac og PC. Min neste maskin skal være Mac, men jeg er fortsatt litt i tvil og trenger overtalelse.

Til PC: Husk at Macintosh har en ryggrad av stål og det er bare flere og flere som går over til Mac

Til Mac: Husk at PC er den største platformen i verden og at det kan være mange som kan være skeptiske til å gå over til Mac pga usikkerhet og lite kunnskap...

 

 

 

Lykkt til :thumbup:

 

 

 

 

"And so we begin"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først: kva i all verden er poenget med å lage ein fantråd som berre vil skli ut av alle proporsjonar. Det er t.o.m. avstemnimg på framsida kva som er best. Sist eg sjekka leda pc voldsomt. På førehand, beklaga.. EG MISLIKER APPLE PRODUKT STERKT :tease:

 

Eg skjønner ikkje poenget med å betale mykje for desing (skjønner ikkje at det er fint men), dårlig ytelse i forhold til pris/hardware. Nei, eg likar ikkje utsjånaden på mac sine program. Ja, eg har brukt mac om lag 20 ganger. Det er 20 ganger for mykje. Fancy utsjånad kan du og få i windows/linux.

 

PC kan du konfigurera sjølv og tilpasse DINE behov.

 

edit: einaste positive er at ein ikkje får virus på mac, men med litt forsiktigheit får ein ikkje det med pc heller

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Eg skjønner ikkje poenget med å betale mykje for desing (skjønner ikkje at det er fint men), dårlig ytelse i viktige program. Nei, eg likar ikkje utsjånaden på mac sine program. Ja, eg har brukt mac om lag 20 ganger. Det er 20 ganger for mykje. Fancy utsjånad kan du og få i windows/linux.

 

Det at man kjøper Mac for utseendet er vel det argumentet jeg ser oftest. Jeg bryr meg fint lite om hvordan maskinen ser ut, men har nå gått helt over til OS X. Noen liker å kjøre bil, noen foretrekker motorsykler. Jeg liker OS X fremfor Windows.

 

PC kan du konfigurera sjølv og tilpasse DINE behov.

 

Det kan du til en viss grad med en Mac også. Du har selvsagt ikke like mange muligheter, men det skal godt gjøres å ikke finne en maskin som passer dine behov.

 

Det er vel en grunn til at det ofte brukes Mac til bilde- og videoredigering av stort format? :)

Lenke til kommentar
først: kva i all verden er poenget med å lage ein fantråd som berre vil skli ut av alle proporsjonar. Det er t.o.m. avstemnimg på framsida kva som er best. Sist eg sjekka leda pc voldsomt. På førehand, beklaga.. EG MISLIKER APPLE PRODUKT STERKT :tease:

 

Eg skjønner ikkje poenget med å betale mykje for desing (skjønner ikkje at det er fint men), dårlig ytelse i viktige program. Nei, eg likar ikkje utsjånaden på mac sine program. Ja, eg har brukt mac om lag 20 ganger. Det er 20 ganger for mykje. Fancy utsjånad kan du og få i windows/linux.

 

PC kan du konfigurera sjølv og tilpasse DINE behov.

 

edit: einaste positive er at ein ikkje får virus på mac, men med litt forsiktigheit får ein ikkje det med pc heller

 

 

Dårlig ytelse? Macintosh går jo for aldri ha maskiner som jobber sakte/dårlig...Tror du må begrunne svaret ditt litt bedre, mister.

Dessuten har du vel ikke så mye i mot ipoder eller iphone?

 

I tillegg er det ikke mange som synes designet er DÅRLIG (selv om man muligens betaler litt for mye for der, ja) tvert i mot!

Lenke til kommentar
Eg skjønner ikkje poenget med å betale mykje for desing (skjønner ikkje at det er fint men), dårlig ytelse i viktige program. Nei, eg likar ikkje utsjånaden på mac sine program. Ja, eg har brukt mac om lag 20 ganger. Det er 20 ganger for mykje. Fancy utsjånad kan du og få i windows/linux.

 

Det at man kjøper Mac for utseendet er vel det argumentet jeg ser oftest. Jeg bryr meg fint lite om hvordan maskinen ser ut, men har nå gått helt over til OS X. Noen liker å kjøre bil, noen foretrekker motorsykler. Jeg liker OS X fremfor Windows.

 

PC kan du konfigurera sjølv og tilpasse DINE behov.

 

Det kan du til en viss grad med en Mac også. Du har selvsagt ikke like mange muligheter, men det skal godt gjøres å ikke finne en maskin som passer dine behov.

 

Det er vel en grunn til at det ofte brukes Mac til bilde- og videoredigering av stort format? :)

Skjønner godt at folk liker det, men personleg blir det å kjøpe mac som å banna i kyrkja (fann ikkje noko andre samanlikning)

 

Ja, eg veit mac blir brukt mykje til det. No er det ikkje innanfor bilete- og videoredigering mine bruksområde ligg difor har eg aldri skikkeleg testa det.

 

først: kva i all verden er poenget med å lage ein fantråd som berre vil skli ut av alle proporsjonar. Det er t.o.m. avstemnimg på framsida kva som er best. Sist eg sjekka leda pc voldsomt. På førehand, beklaga.. EG MISLIKER APPLE PRODUKT STERKT :tease:

 

Eg skjønner ikkje poenget med å betale mykje for desing (skjønner ikkje at det er fint men), dårlig ytelse i viktige program. Nei, eg likar ikkje utsjånaden på mac sine program. Ja, eg har brukt mac om lag 20 ganger. Det er 20 ganger for mykje. Fancy utsjånad kan du og få i windows/linux.

 

PC kan du konfigurera sjølv og tilpasse DINE behov.

 

edit: einaste positive er at ein ikkje får virus på mac, men med litt forsiktigheit får ein ikkje det med pc heller

 

 

Dårlig ytelse? Macintosh går jo for aldri ha maskiner som jobber sakte/dårlig...Tror du må begrunne svaret ditt litt bedre, mister.

Dessuten har du vel ikke så mye i mot ipoder eller iphone?

 

I tillegg er det ikke mange som synes designet er DÅRLIG (selv om man muligens betaler litt for mye for der, ja) tvert i mot!

Når eg snakker om dårlig ytelse samanliknar eg det med pc sjølvsagt. Prøv å oppgradera macen din då...

 

Syns ikkje designet er dårlig, men eg betaler ikkje 1000+ for design, då legg eg det heller inn i hardware.

 

Jo, eg har så mykje imot ipod og iphone. Dei har nokon geniale ting ved seg, men når du har oppevd så mykje feil med apple produkt som meg då skjønner du at eg aldri skal ha eit apple produkt igjen. 3 døde ipoder i løpet av 6 måneder. Då vart 2 mnd brukt på å få ny. Ingen av dei var fysisk skada

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Skjønner godt at folk liker det, men personleg blir det å kjøpe mac som å banna i kyrkja (fann ikkje noko andre samanlikning)

 

Ja, eg veit mac blir brukt mykje til det. No er det ikkje innanfor bilete- og videoredigering mine bruksområde ligg difor har eg aldri skikkeleg testa det.

 

Helt greit. Folk har rett til å mene akkurat det de vil, så jeg føler ikke sinne eller slike ting over å lese det du skriver.

 

Eneste grunnen til at jeg brukte 10k på en helt ny maskin som kjører Windows (samt Ubuntu) er mangelen på spill til Mac. Ikke det at jeg er en storforbruker av spill, men det er greit å kunne leke seg litt i CoD4 eller Crysis.

 

Mac og Windows er forskjellige, og folk burde begynne å respektere at ikke alle har de samme meningene.

Lenke til kommentar

eg tenkjer på hardware specs.. viss meg den macen som har betre ytelse (hardware) enn ein pc til samme pris. Sjølv syns eg ikkje ytelse er samanliknbart når ein byggjer ein pc sjølv og sett saman ein mac til samme prisen.

 

Ser eg har skrive feil over angåande dårlig ytelse.. endra no

 

Dei samanliknar macen med ein "fabrikk" pc så vidt eg kan sjå, då er det ikkje store forskjellen. Bygg sjølv til samme pris og bli sjokkert.

 

Har ikkje brukt mac på ca 1,5 år no så om det har skjedd særs store ting på den fronten skal eg vedgå å moderera meg. Det skal berre vera tydleg at mine erfaringar er dårlege. Kva du meiner er opp til deg sjølv

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
eg tenkjer på hardware specs.. viss meg den macen som har betre ytelse (hardware) enn ein pc til samme pris. Sjølv syns eg ikkje ytelse er samanliknbart når ein byggjer ein pc sjølv og sett saman ein mac til samme prisen.

 

Ser eg har skrive feil over angåande dårlig ytelse.. endra no

 

Dei samanliknar macen med ein "fabrikk" pc så vidt eg kan sjå, då er det ikkje store forskjellen. Bygg sjølv til samme pris og bli sjokkert.

 

Sjokkert blir jeg neppe. Jeg har jevnligd bygd PC'er i ca. 15 år og gjør det enda.

 

Men etter at jeg gikk over til Mac hjemme for rundt ett år siden har jeg hatt noen a-ha opplevelser og jeg har nok bygd min siste PC til eget bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...