Gå til innhold

Den svarte, hvite og røde MadWorld-tråden


Ziltoid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor lever denne tråden ennå!?XD

 

Spør du meg, høres historien ganske bra ut; du er en karakter i et fremtidsrealityshow.

I løpet av spiller blir det respons fra et live publikum som ser på, og det er også kommentatorer med også!

Har gledet meg til dette siden jeg leste om det for første gang :D

 

wow.. ser ut som jeg har undervurdert den dype historien i spillet som er bra...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fra Telegraph:

“I was thinking a lot about the cartoon, Tom & Jerry when I started working on it,” says Nishikawa. “I feel the type of violence you see in Tom & Jerry is very close to the type of violence you see in MadWorld.”

:!:

 

Det virker som om at spillet oser av kvalitet. Men med tanke på at utviklerene har lagd både Okami og Viewtifull Joe så er det kanskje ikke så overraskende. Jeg er egentlig mest spent på hvordan Sega planlegger å reklamere for spillet. Det hadde vært synd om spillet gikk i glemmeboken pga lavt reklamebudsjett.

Lenke til kommentar
Fra Telegraph:
“I was thinking a lot about the cartoon, Tom & Jerry when I started working on it,” says Nishikawa. “I feel the type of violence you see in Tom & Jerry is very close to the type of violence you see in MadWorld.”

:!:

 

Det virker som om at spillet oser av kvalitet. Men med tanke på at utviklerene har lagd både Okami og Viewtifull Joe så er det kanskje ikke så overraskende. Jeg er egentlig mest spent på hvordan Sega planlegger å reklamere for spillet. Det hadde vært synd om spillet gikk i glemmeboken pga lavt reklamebudsjett.

 

Det er vel ikke så lett å reklamere for det uten at kritikerene går av hengslene.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å gi spillet en sjanse ved å se bilder, klipp, gameplay, osv, men finner ikke noe spesielt ved det, bortsett fra at det gir et blodig spill til en "barnekonsoll". Overdreven vold, mye blod og kreative måter å kverke folk på - sorry. Ingenting av det ser overbevisende ut. Føles mest som at SEGA (?) lager spillet voldelig med vilje for å selge på mangelen av "voksenspill" til Wii.

 

Men tabbet med ut ved å tro at Killzone 2 ikke ville bli bra, kanskje jeg tar feil her også? =)

Lenke til kommentar
Men tabbet med ut ved å tro at Killzone 2 ikke ville bli bra, kanskje jeg tar feil her også? =)

Det gjør du nok. Samtlige forhåndsomtaler jeg har lest har vært positive. Sjekk ut f. eks IGN eller gamespot. Gametrailers har dette spillet i topp 10 listen for 2009.

 

bortsett fra at det gir et blodig spill til en "barnekonsoll".

You have much to learn young grasshopper.

Lenke til kommentar
Det gjør du nok. Samtlige forhåndsomtaler jeg har lest har vært positive. Sjekk ut f. eks IGN eller gamespot. Gametrailers har dette spillet i topp 10 listen for 2009.

Så nettopp GT's topp 10 liste for 2009, men syns fortsatt det virker repativt og klarer ikke å se hva som er så bra med dette spillet.

 

bortsett fra at det gir et blodig spill til en "barnekonsoll".

You have much to learn young grasshopper.

Hva har jeg å lære?

Går utifra at du tenker på at jeg kaller Wii for en "barnekonsoll". Legg merke til "".

Lenke til kommentar
bortsett fra at det gir et blodig spill til en "barnekonsoll".

You have much to learn young grasshopper.

Hva har jeg å lære?

Går utifra at du tenker på at jeg kaller Wii for en "barnekonsoll". Legg merke til "".

Uansett om du mente det ironisk eller ikke. Slike kommentarer hjelper ikke for å fjerne det ufortjente imaget Wii har fått. Det burde ikke være nødvendig å komme med slike kommentarer. Menmen... Jeg skal ikke fortsette å spore av tråden. Du får ta resten på PM hvis du vil diskutere mer.

 

Tilbake til MadWorld: Det er ikke lagd kun for å kapitalisere på mangelen av voldelige spill til Wii. Det er lagd av kompetente utviklere som vet hva de holder på med. Og har ikke du lagt merke til at spillet vises i svart, hvitt(og rødt)? De tar en stor risk med MadWorld. La oss håpe på at de lykkes. :)

Lenke til kommentar

Det faktum at MadWorld er lagd av de samme folka som lagde Ōkami og God Hand sier meg at det er en veldig stor sannsynlighet for at spillet kommer til å bli bra. De gode forhåndsomtalene gir en enda større indikasjon på at kommer til å bli et bra spill.

 

Men tabbet med ut ved å tro at Killzone 2 ikke ville bli bra, kanskje jeg tar feil her også? =)
Vi får håpe det :p
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

IGN har denne måneden en såkalt "MadWorld Month" der de vil vise ekslusive videoer og intervjuer for å promotere spillet. Her er dagens artikkel med en ny video.

Luckily, Jack has a wide arsenal of weapons to defend himself against these foes. Not only his fists and chainsaw, both deadly, but also spears, walls, trees, posts, and yes, even pirate hats -- because if there's one thing that ninjas hate, it's pirates.
:lol:
Lenke til kommentar

jeg så masse filmer.. og jeg skjønner det ikke.. det ser rett og slett dårlig ut! og den artstylen er stygg og, så skjønner ikke hva som er så spess med det! like.. fo real! alle sier rygard er så dårlig. men jeg er helt sikker på at det er mye bedre enn det her! det virker som alt er sånn ferdig laget og eneste grunnen folk syns det er gøy er for å SE PÅ de ultravoldelige triksa. ser ut som.. god of war=P hvis dere vil ha et bra combat system for slike spill, se på dmc eller ninja gaiden, de får det til SÅ mye bedre...=\

Lenke til kommentar

Rygar er en dårlig port av et spill som kom ut for 7 år siden til PS2, så det er kansje ikke så rart folk mener det er dårlig, og når ble det negativt å minne om God of War? Med mindre du faktisk har prøvd MadWorld så tror jeg ikke du skal være så bastant om kvaliteten i kampsystemet, alle som har prøvd spillet har vært svært positive til det.

 

Det er greit nok at du ikke liker det du ser, det skal du få lov til å mene. Men kommentarene dine beveger seg nærmere og nærmere trolling.

Lenke til kommentar

å minne om god of war er negativt så det holder..O.o.. og rygar var diit kult på ps2 (nå har jeg aldri eid det, men har spilt like.. sikkert 1t), og du kan jo bare spille med classic controller om det er så dårlig porta..xD

 

anywayz, i stedet for å kalle det trollig at jeg sier spillet virker premade.. forklar heller hva som gjør combatsystemet så dypt!:p eller hva som gjør det gøy selv om det ikke er dypt. f.eks i sengoku basara sangokumusou så er det gøy fordi triksa ser kule ut, og det er så mange fiender, og alle har badass stemmer (:p) og du slår sånn 10 folk på 1 triks. mens madworld virker så.. plain!! og stygt! og fy så stygge grunts hovedkaren har! god hand var litt gøy da..=\

Lenke til kommentar
å minne om god of war er negativt så det holder..O.o
Jaja, du om det :p

 

Matt Bozon fra IGN beskrev kampsystemet som det i God Hand, bare litt enklere. Grunnen til det er at det er et stort fokus på å bruke omgivelsene, så mangelen på komboer veies opp med kreative måter å bruke omgivelsene.

 

Hva mener du med "premade" forresten?

Lenke til kommentar
å minne om god of war er negativt så det holder..O.o
Jaja, du om det :p

 

Matt Bozon fra IGN beskrev kampsystemet som det i God Hand, bare litt enklere. Grunnen til det er at det er et stort fokus på å bruke omgivelsene, så mangelen på komboer veies opp med kreative måter å bruke omgivelsene.

 

Hva mener du med "premade" forresten?

hm.. så comaten er som en blanding av god hand og ownern (jason bourne)?=O

med premade mener jeg at alle triksene er.. som de er:P og det ikke virker som det er noen stor mulighet for linking, eller i det hele tatt noen mulighet for å cancele triksa. kinda like.. um.. hvis du har et triks som du slår karen opp, et som du sparker 3 ganger fort, og 1 som du tar avspark fra en kar så skal du kunne; slå fiende A opp i været, hoppe opp etter han, sparke han 3 ganger i lufta, og bruk han som "bakke" for å stupe mot fiende B og sparke han 3x på veien. - det er det motsatte av at triksene virker premade=P at de er premade er mer som.. um.. du trykker en serie knapper, så tar spillkaren en combo på sånn 5 slag som ikke hadde passet overens med knappene du trykket om det ikke var en registrert "combo".

 

 

tror rett og slett problemet til aria-sama er at spillet ikke ser så japanese/anime-style ut. Ikke sånne tynne gutter med spiky hår.

gå og grunt til speilbilde ditt mens du prøver å skremme han bort med å slå deg selv på brystet=P

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...