Gå til innhold

Den svarte, hvite og røde MadWorld-tråden


Ziltoid

Anbefalte innlegg

23tqc6v.png

MadWorld er ett spill til Nintendo Wii som utvikles av PlatinumGames og utgis av Sega. Grafikken i spillet har en spesiell stil slik at spillet ligner veldig på en svart/hvit tegneserie slik som Frank Millers Sin City. PlatinumGames består av de fleste folkene fra det tidligere Capcomstudioet Clover Studios (Ōkami, Viewtiful Joe og God Hand), så spillet kommer nok til å bli veldig bra. Sega har uttalt at MadWorld skal gis ut 20. mars i Europa og 10. mars i Amerika. Spillet blir ikke utgitt i Japan og Tyskland (Suprise!).

 

Plott:

In MadWorld, Varrigan City has become a target for a group of terrorists known as "The Organizers". The Organizers have taken over the city and transformed it into the setting for a game show called Death Watch, where the city's citizens are being forced to fight for their lives against mysterious enemies, for a prize of 100 million dollars.

Artikler/diverse:

- Første info om spillet

- DailyMail vil ha MadWorld bannlyst

- MadWorld på Wikipedia

 

Omtaler:

- 1UP A-

- ComputerAndVideogames 8/10

- Eurogamer 7/10

- G4TV 4/5

- Gamer.no 8/10

- Game Informer 9/10

- Gamepro 4,5/5

- Gamereactor 7/10

- Gamespy 4/5

- GameTrailers 8,5/10

- IGN (Videoanmeldese) 9/10

- IGN UK 8,9/10

 

Screenshots:

juy58j.jpg2ytwjlf.png

9fwaj4.pngrqyowj.png

1z1fh1s.png2yv0vhd.png

 

Trailere/Ingame:

E3: 2008

Games Convention: 2008

Julehilsen: desember 2008

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan "Crappy" da mener du? Greit nok at vi ikke har sett noe dyptgående av historie og slikt enda, men om det er grafikken du syns ser dårlig ut trenger du briller (eller nye om du allerede har) :p

 

Edit: Noen som har spilt God Hand forresten? I så fall, er det noe bra? Jeg bare lurer siden MadWorld er lagd av ca. de samme folka, og jeg syns Madworld lignet litt på det (ut fra de videoene jeg har sett)

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar

Har egentlig ikke vært borti Platinumgames sine spill, Viewtiful Joe ser intressant ut men har alltid dukket opp noe som hindrer meg i å prøve det.Hittil ser Madworld dødsbra ut, skjønner ikke hva du sutrer for aria.

Ser ut som det er right down my alley siden No More Heroes kicket ass! :)

Endret av FedoraHelper
Lenke til kommentar

ziltiod: grafikken.. eh.. er ikke akkurat impressed over den nei=Þ svart/hvit, er nok veldig irriterende=Þ men kan nok bli vandt til det, er ikke det jeg klagde over. spillet ser ut som.. eh... oneechanbara, bare macho og ekstremt mye dårligere=\

 

karen over: no more heroes=moe, mye humor, awesomeness.

dette: macho kar som dreper folk med sine ca 10 (tipper tom mindre) veldig voldelige triks.

Lenke til kommentar
ziltiod: grafikken.. eh.. er ikke akkurat impressed over den nei=Þ svart/hvit, er nok veldig irriterende=Þ men kan nok bli vandt til det, er ikke det jeg klagde over. spillet ser ut som.. eh... oneechanbara, bare macho og ekstremt mye dårligere=\

 

karen over: no more heroes=moe, mye humor, awesomeness.

dette: macho kar som dreper folk med sine ca 10 (tipper tom mindre) veldig voldelige triks.

 

madworld-20080820042837384_640w.jpg

 

Liker du noe som ikke ser japansk ut uansett?

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Så du liker ikke spillet fordi det ikke har japanske skolejenter i bikini? :p Jeg vil nå si at Oneechanbara ser mye kjedeligere ut en MadWorld, men det nå bare meg. Smaken er som baken™

 

Edit: Games Convention 2008: Nytt preview fra IGN

 

jeg har hatt mye gøy med oneechanbara=Þ det jeg mente å si var at det virket ensforming og dårlig=\ tenk deg sengoku basara med uber dårlige og anti-moe chars, over the top voldelig, og MYE mindre variert siden du bare har 1 person med sikkert enda færre angrep og linke-metoder..=\

 

Liker du noe som ikke ser japansk ut uansett?

 

 

.. er det ikke japansk da=Þ?

Lenke til kommentar
Gamespot Impressions
A new level was introduced to us at Leipzig in which Jack could travel around the city on motorbike. From what we could tell, the game doesn't have an open-world design, and you'll need to select your destination before jumping onto your motorbike.
Håper dette er tilfellet. Det som trakk ned mest på No More Heroes hos meg var at byen du kjørte i mellom oppdragene var død og kjedelig.
Lenke til kommentar
Gamespot Impressions
A new level was introduced to us at Leipzig in which Jack could travel around the city on motorbike. From what we could tell, the game doesn't have an open-world design, and you'll need to select your destination before jumping onto your motorbike.
Håper dette er tilfellet. Det som trakk ned mest på No More Heroes hos meg var at byen du kjørte i mellom oppdragene var død og kjedelig.

 

Kjedelig? Tskjortejakten var jo halve spillet! Det eneste spillet hvor jeg faktisk har brydd meg om klesskift.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...