Gå til innhold

Forslag til #gamer.no CS:S server?

Forslag til server  

33 stemmer

1. 1. Forslag til server

• Funmaps
      12
    • Office
      2
    • Nuke/inf
      3
    • Nuke/inf/aztec/cbble
      1
    • Aim-maps
      5
    • scoutknifez
      5
    • Deathmatch
      6
    • Surf
      2
    • ZombieMod
      5
    • vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Jeg veit lignende tråder er opprettet tidligere, men starter på nytt for å få friske forslag. cs3.gamer.no CS:S serveren vår har hittil vært en Office Only server. Dessverre har populariteten på serveren vært for dårlig i motsetning til Dust2 Only serveren f. eks.

Cs1.gamer.no blir nå GunGame igjen. Men hvilke forslag har dere til cs3.gamer.no?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner en bra "funmaps" server. Type slik som Bf.no hadde for evigheter siden med glasstrap og slike maps på.

Det er lødd med _gode_ mainstream servere med gungame, dd2/office, deathmatch osv. Gjør noe som er litt annerledes? kanskje?

Aim er jo også et alternativ.

my 5 cents.

Lenke til kommentar
Gungame deathmatch er dødsmoro i forhold til standard gungame etter min mening.
GunGame Deathmatch er hva?

Instant respawn, 3 kills for å få neste våpen (som gungame turbo), ingen runder. Det er litt fart i det iallefall :p

Er det forskjell på dette og GunGame Turbo da?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Gungame deathmatch er dødsmoro i forhold til standard gungame etter min mening.
GunGame Deathmatch er hva?

Instant respawn, 3 kills for å få neste våpen (som gungame turbo), ingen runder. Det er litt fart i det iallefall :p

Er det forskjell på dette og GunGame Turbo da?

Du starter ikke i spawn, men random, eller? Og det er samme map 24/7? Da ser jeg normal deathmatch bedre.

Ellers liker jeg også breakfloor, aim_ak, og andre fun maps. Vel, sette opp en vote?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...