Digidice Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Ser det kommer en solid patch nå i morgen den 19 august som har våre på test serveren. Er det en plass jeg kan lese om denne ?
The Very End Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Foreløpig er det ikke gitt ut ferdige patchnotes, men vi vet at conq's. vil få en overhaling, samt group interface om jeg forstod det riktig Er litt usikker på sistnevnte, men mener jeg leste noe om det på launcheren til AOC
Crowly Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Du kan lese de foreløpige patch notes'ene her: http://forums-tl.ageofconan.com/showthread.php?t=36728 (samme brukernavn og passord som på det normalet aoc forumet)
Digidice Skrevet 18. august 2008 Forfatter Skrevet 18. august 2008 Foreløpig er det ikke gitt ut ferdige patchnotes, men vi vet at conq's. vil få en overhaling, samt group interface om jeg forstod det riktig Er litt usikker på sistnevnte, men mener jeg leste noe om det på launcheren til AOC Er conq er dårlig klasse da trodde den va grei. Har våre vekke siden en uke etter launch jeg, hvilken andre klasser har hatt sin "overhaling" til nå ?
whipslash Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry11343576 Patchnotes tråden er nå oppdatert
pundo Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Det var en ordentlig patch det der. Nå snakker vi forbedringer her. To-tre patcher til så begynner vel folk å komme sigende.
The Very End Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Helt syk patch, er jo helt vanvittig å mye de har fikset Og at de la til stemmer på en del av questene var også konge!
Slurpeedelic Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Helt syk patch, er jo helt vanvittig å mye de har fikset vanvitting mye dritt de fikset. for tar for lang tid å ramse opp alt som trenger en fiks.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Typisk min flaks at jeg akkurat har fullført alle questene som fikk voiceover. Jaja, men jeg venter fortsatt på en skikkelig justering av klassene, oppdatering av sonene og endel småfiks, ellers synes jeg egentlig patchnotes var litt merkelige. Virka som om de har oppdatert mer enn det står, får vel bare spille og prøve nå
Licht Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 (endret) Men exploits og PvP-balanse gidder vi ikke fikse. Dersom de hadde fikset den slags helt elementære ting i stedet for å late som om problemene ikke eksisterer, så hadde jeg blitt imponert over denne patchen. Virka som om de har oppdatert mer enn det står, får vel bare spille og prøve nå De har alltid gjort mer enn det står i patch notene, men de "glemmer" gjerne å ta med nerfs og slikt. Endret 19. august 2008 av Zealuu
Slurpeedelic Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 venter fortsatt på en patch som ikke har en ny bug i seg.
The Very End Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Helt syk patch, er jo helt vanvittig å mye de har fikset vanvitting mye dritt de fikset. for tar for lang tid å ramse opp alt som trenger en fiks. oj så sinna vi var i dag, trenger vi en klem?
Snusmumrikk1 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Jeg føler meg lurt. Det stod memoryleaks skulle bli fikset, men får det fortsatt. At de ikke legger i mer ressurser på ting som faktisk er viktig er helt utrolig.
The Very End Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 De sa de hadde funnet NOEN av de memoryleaks'ene, men ikke alle. Og jeg tror ikke det er det at de ikke vet om det eller prioriterer det, men at det rett og slett ikke er like lett å fikse det. Du kan få lov til å begynne å lage et spill selv, og når noe går galt lar ikke problemet løse seg over natta, husk - det har bare vært ute i 3 måneder.
Wartom Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Ett par store patcher, fikset de fleste exploits, alle buggene, SIEGE COMBAT! , ett bedre og mere meningsfyllt crafting system, bedre endgame og kansje ett reputation system så questing har en annen mening en xp. Man får bedre items fra crafting en fra questing (til tross for en crafting som gjør ondt å se på)og crafting er simpelt og lett. Tok meg ett par timer å lage ett fult lvl 60 blått assassin sett med fete gems. FOR FORT, FOR ENKELT. Om alt dette blir gjort noe med istedet for å (SUKK) fikse chat colours, så kansje det begynner å bli noe jeg kan gidde å bruke tid på. Men nå brøt jeg vist løftet mitt om ikke å klage på spillet etter jeg sluttet. Jaja. Dette var siste gang, helt sant Endret 20. august 2008 av Wartom
Snusmumrikk1 Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) De sa de hadde funnet NOEN av de memoryleaks'ene, men ikke alle. Og jeg tror ikke det er det at de ikke vet om det eller prioriterer det, men at det rett og slett ikke er like lett å fikse det. Du kan få lov til å begynne å lage et spill selv, og når noe går galt lar ikke problemet løse seg over natta, husk - det har bare vært ute i 3 måneder. Jo mer ressurser de legger inn for å fikse problemet, jo fortere blir det fikset. Det virker hvertfall mest logisk. Jeg skal vel kanskje ikke uttale meg for mye om ting jeg ikke vet så godt om, men det er klart de mister veldig mange spillere når det tar så lang tid å fikse det største problemet i spillet. Endret 20. august 2008 av Blf
The Very End Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Altså, de har forskjellige folk som jobber med forskjellige ting. Regner med at de som jobber med mem leaks, og hardware problemer jobber ræva av seg, det hjelper ikke å putte inn 20 ekstra folk fra grafikk-gruppen Ansette flere folk joda, men er ikke alltid det hjelper heller. Vi får heller ta oss en bolle og vente litt tror jeg hehe.
Slurpeedelic Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 gi meg 100 folk som kan programere, så skal jeg vise deg spill! kan godt sammenlignes med Funcom med taken på tid brukt. funcom prioriterer ting feil. man retter ikke opp alt det lille som man aldri legger merke til f.eks feil ikon på en debuff Hva med gemstacking? pvp patch som skulle vært inne ved launch? mage critical strike som gjør maks 15% mer damage? CC som ikke virker som de skal? osv... dette er noe de kunne ha fikset i sommerferien. men de valgte heller å gi ut idiotiske filler-patch'er.
Snusmumrikk1 Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Nettopp! Hvorfor skal de ha med voiceover? De kan heller vente til alt nødvendig er fikset før de starter på småtteri.
Atomics Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Voice over på de questene har vært ventet lenge, men slikt tar tid, så er intet nytt. Er nok ikke de samme som fikser PvP system som tar opp dem, så slapp av. Det har nok vært sommer hos Funcom også, så sikkert mye ferieavvikling, og dette har dem ansatte rett på ifølge norsk lov. Derfor har nok mye raske/enkle ting blitt endret, fordi de blir fortere ferdig enn de store sakene. Ser for meg øking av levering utover høsten. Endret 20. august 2008 av Atomics
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå