Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Platinum på Batman: Arkham Asyklum. Deilig! En av de mer morsomme platinumsene.

En dag må jeg sette i gang og få til Zone Zeus og Arcade Perfect på wipEout HD og skaffe meg platinumen der også.

• 2 uker senere...
Skrevet

klarte for første gang og få platinum på et spill,og det spillet er castlevania LOS,gjorde det med paladin,skaffa alt av upgrades og alle trialene.Jeg er ikke noe trophy hore,men visse spill er så bra at man må maxe ut spillet med tanke på hva man kan gjøre.

Skrevet

Noen som spiller Need for Speed: Hot Pursuit her?

Trenger et par venner til for å få Socialite trofeet.

PSN: Manx-Tequila

Spiller selvfølgelig NFS: Hot Pursuit :D Legg til Bister91, eller så legger jeg deg til i morgen :)

Skrevet

Gikk igjennom Darksiders på Apocalyptic her om dagen, 3 gulltrofeer på en gang er ganske digg. Gidder likevel ikke å gå for platinum på grunn av mye grinding og en del missable trophies som jeg gikk glipp av uten å vite om det.

Skrevet

Jeg spille også NFS:HP så kunne tenkt meg å få til et par trophies slik at jeg kan nå mitt første spill 100%:p

Zemeckis er navnet der også, bare å legge meg til;)

Skrevet

Mangler 2 gull på Cops delen (begge rapid respons) og 6 på Racer så er platinumet snart i boks. Men må jobbe litt for de siste 8 kjenner jeg, kjørte 3 stykk gauntlet løp som racer før i dag og var totalt 5 sekunder bak på de tre, da slo jeg av for i dag...

Skrevet (endret)

Takk til Bister og Zemeckis, når jeg logget meg på nå så poppet Socialite trofeet :)

Minuset er jo at jeg blir jo bare deppa når jeg ser noen av tidene som dere har satt på de løpene som jeg sliter med :(

Edit:

1 rapid response igjen så er platinumet i boks, så har man noe å kose seg med i morgen kveld etter jobb...

Endret av Manx
Skrevet

Slo Bister på en bane han var på første plass med 0,17 sekund:p Så da dukket Settling the Score opp:) Mangler bare en venn til nå for å få Socialite. Så er det å kjøre online løp da...

Skrevet (endret)

Husker når det kom trophies til NFS undercover :p da plinga det i hytt og gevær. Da raste det vel inn 15-20 trophies innen 1-2 minutt(er) :dribble:

Endret av Deppss
Skrevet (endret)

Mangler bare en venn til nå for å få Socialite. Så er det å kjøre online løp da...

Har fått et par spørsmål fra et par kolleger av meg i dag hvem han derre Zemeckis er.

Så jeg regner med at du har fått Socialite trofeet nå :D

Endret av Manx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...