Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NBA 09 skal visst også få det og her er listen over hva:

 

Bronze Trophies

Franchise - Win the NBA FInals: Win the NBA title - any year, any skill setting

Quick Play - Defeat 5 NBA Teams - Hall of Fame: Defeat 5 NBA Teams - Hall of Fame skill setting, 5 min + qtrs & no spotting points

Mini Games - Rabbit: Win a game - Minimum All-Star skill setting & opponent overall rating 85+

Mini Games - Blacktop Golf: Score 70 or less points - Minimum All-Star skill setting

Mini Games - 1-on-1: Win by 5 points - Minimum All-Star skill setting & opponent overall rating 85+

Mini Games - 2-on-2: Win by 5 points - Minimum All-Star skill setting & opponent overall rating 85+

Mini Games - 3-on-3: Win by 5 points - Minimum All-Star skill setting & opponent overall rating 85+

Mini Games - Own The Court: Win by 8 points - Minimum All-Star skill setting & opponent overall rating 85+

Mini Games - 3-Point Shootout: Win by 5 points - Minimum All-Star skill setting & opponent overall rating 85+

Mini Games - PlayStation Skills Challenge: Win by 3 seconds - Minimum All-Star skill setting & opponent overall rating 85+

NBA Replay: The Season - Complete First Half of Mode: Complete 15 Spotlights - Meet the Challenge - Minimum All-Star skill setting

Player Progression - Advance 5 to 70+: Advance 5 Progression Players to an Overall Rating of 70+ for each player

Online 5 Game Winner - Win 5 online games

 

Silver Trophies

The Life - Story #1 Completed: Complete Story #1 - Minimum All-Star skill setting

The Life - Story #2 Completed: Complete Story #2 - Minimum All-Star skill setting

The Life - Story #3 Completed: Complete Story #3 - Minimum All-Star skill setting

Franchise - Win 3 NBA Finals: Win 3 NBA titles - any years, any skill setting

Quick Play - Defeat 15 NBA Teams - Hall of Fame: Defeat 15 NBA Teams - Hall of Fame skill setting, 5 min + qtrs & no spotting points

NBA Replay: The Season - Complete Entire Mode: Complete all 30 Spotlights - Meet the Challenge - Minimum All-Star skill setting

Player Progression - Advance 5 to 80+: Advance 5 Progression Players to an Overall Rating of 80+ for each player

Online 10 Game Winner - Win 10 online games

 

Gold Trophies

The Life - All 3 Stories Completed: Complete all 3 stories - Minimum All-Star skill setting

Franchise - Complete 20 year Franchise with 5+ NBA Titles: Complete 20 year Franchise with 5+ NBA Titles - any skill setting

Quick Play - Defeat 30 NBA Teams - Hall of Fame: Defeat all 30 NBA Teams - Hall of Fame skill setting, 5 min + qtrs & no spotting points

NBA Replay: The Season - Complete Entire Mode including all Extra Mile Goals: Complete all 30 Spotlights - Extra Mile - Minimum All-Star skill setting

Player Progression - Advance 5 to 90+: Advance 5 Progression Players to an Overall Rating of 90+ for each player

Online 25 Game Winner - Win 25 online games

 

Platinum Trophies

100% Clear

 

Bra for basketball interesserte eller de som liker basketball spill ^^

 

http://www.ps3trophies.co.uk/showthread.php?t=7033

http://www.ps3fanboy.com/2008/08/19/trophi...-09-the-inside/

Lenke til kommentar

Takker for oppdateringer! Oppdatert nå :)

 

 

I samme sak så sies det at det er veldig lite sannsynlig at MGS4 vil få trophies så det kan vel puttes i listen for spill som ikke får trophies.

 

Kilde på dette? Vil helst kun sette opp spill på listen med kilde. Klar over at jeg har et par uten men, regner med siden jeg har klippet litt fra har gode kilder selv på dette.

Lenke til kommentar
Takker for oppdateringer! Oppdatert nå :)

 

 

I samme sak så sies det at det er veldig lite sannsynlig at MGS4 vil få trophies så det kan vel puttes i listen for spill som ikke får trophies.

 

Kilde på dette? Vil helst kun sette opp spill på listen med kilde. Klar over at jeg har et par uten men, regner med siden jeg har klippet litt fra har gode kilder selv på dette.

 

 

Nevnte jo at det var samme sak som det sto at Pro Evo 09 får trophies.

Lenke til kommentar

Prince of Persia - No Trophy support

 

HAWX - Trophy support confirmed

 

Shaun White's Snowboard - Trophy support confirmed

 

Borderlands - Trophy support confirmed

 

Spider Man: Web of Shadows - Probably not because it was too late in the development stage to add them in.

 

Far Cry 2 - Trophy support confirmed

 

EndWar - Trophy support confirmed

 

Quantum of Solace - Trophy support confirmed

 

Call of Duty: World at War - Trophy support confirmed

 

Legend of Spyro: Dawn of the Dragon - Trophy support confirmed

 

Source: http://www.ps3trophies.org/news-25-The-Tro...om-Leipzig.html

 

og:

 

Two Worlds: The Temptation - Trophy support confirmed.

 

X-Blades - Trophy support confirmed.

 

Mortal Kombat v DC Universe - Trophy support confirmed.

 

This is Vegas - Trophy support confirmed.

 

The Wheelman - Trophy support confirmed.

 

The Godfather II - Trophy support confirmed.

 

Need For Speed Undercover - Not 100% and I quote "maybe"

 

Mirror's Edge - Trophy support confirmed.

 

Stormrise - Trophy support confirmed.

 

Alpha Protocol - Trophy support confirmed.

 

Bayonetta - Trophy support confirmed.

 

Sonic Unleashed - Trophy support = another "maybe".

 

Heroes Over Europe - Trophy support confirmed.

 

Alone in the Dark - No Trophy support.

 

Source: http://www.ps3trophies.org/news-26-More-Tr...ing--Day-2.html

Lenke til kommentar
Fortsatt Pisco som er kongen på haugen? ^^

 

Noen som forresten vet noe mer om PixelJunk Monster? Håper virkelig troféer kommre til dette!

 

Rundt releasen av PJ Eden sa de at de vurderte Trophies for Monsters. God indikasjon, men er jo ikke 100% enda. Det neste som ble sagt noen uker senere er at det skal komme en oppdatering til både Eden og Monsters, men da ble ikke trophies til Monsters nevnt en gang. Noe som gjorde meg litt usikker.

 

noen som vet når burnout får?

 

En eller annen gang etter at Bikes-pakka kommer.

Lenke til kommentar

litt off-topic dette, men må bare le..

 

"PS3Trophies.com is for sale!

 

I don't have the time to keep the site up to date so I've decided to sell it."

 

altså, selge en side som nesten ikke er gjort noe på i det hele tatt? og i tilegg så finnes det 50 andre trophy sider der ute... fyren ekke helt god i hodet

Lenke til kommentar
Fortsatt Pisco som er kongen på haugen? ^^

 

Noen som forresten vet noe mer om PixelJunk Monster? Håper virkelig troféer kommre til dette!

 

Rundt releasen av PJ Eden sa de at de vurderte Trophies for Monsters. God indikasjon, men er jo ikke 100% enda. Det neste som ble sagt noen uker senere er at det skal komme en oppdatering til både Eden og Monsters, men da ble ikke trophies til Monsters nevnt en gang. Noe som gjorde meg litt usikker.

 

noen som vet når burnout får?

 

En eller annen gang etter at Bikes-pakka kommer.

 

Og Bikes-pakka kommer når...? :p Vil Bikes-pakken komme som en gratis oppdatering, eller koster den noe?

Lenke til kommentar
litt off-topic dette, men må bare le..

 

"PS3Trophies.com is for sale!

 

I don't have the time to keep the site up to date so I've decided to sell it."

 

altså, selge en side som nesten ikke er gjort noe på i det hele tatt? og i tilegg så finnes det 50 andre trophy sider der ute... fyren ekke helt god i hodet

Er vel mest fordi siden har .com og har ikke noe tull i navnet. Det lyder "PS3Trophies", ferdig med det liksom. Selv liker jeg siden ps3trophies.co.uk .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...