Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Noen som har fått Ninja trophy på Pain? Jeg har truffet jæveln slik som det står i guiden til Slugge. Men atter en gang skjedde det ingenting. Blir snart for dumt dette. Kan være at jeg gjør noe feil, må man treffe den på de forskjellige vanskeligsgradene også??

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
takker for det JarlDR... skal legge den til jeg

 

foresten, hvor mange % er folket på? har 50% selv atm...

 

Har også 50% atm..

Fikk nettopp "Harder Dick's Balls". Som det står på lista så må man ta den uten å resette (trykke select). Jeg tok først tennisballen, så fotballen, deretter golfballen og til slutt rugby ballen. Legger ved replay av den siste ballen (ser også at de andre ligger i kontaineren). Harder Dick's Balls - Pain

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar
men en jeg lurer på er attention spam, må denne gjøres på alle banene? må det gjøres i samme sling? og hva er beste måte å gjøre den på.

 

Fikk nettopp "Attention Spam". Man trenger ikke å få de forskjellige tingene på en runde. Skriv ei lita liste og gå igjennom banene en etter en så får du den kjappere enn du tror.

Forklaring på hvordan symbolene ser ut:

Groin - Rift i skritet

Head - Hodet ligger ved siden av kroppen

Arm - Knekt arm

Hand - Brukket hånd

Leg - Knekt legg

Foot - Brukket fot

Body - Bøyd forrover, som en skihopper

(Alle symbolene er røde)

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar

ah, da skal jeg ta den med en eneste gang :)

 

btw, mangler bare 2 ninjas nå, og de er på platinum vansklighet :( så om noen unlocker platinum hot and cold og clown toss, så setter jeg pris på en save-game hvor disse er unlocket :)

 

og noen tips om hvordan skade body? eneste jeg stresser med

Endret av Slugge
Lenke til kommentar

Nå var det like før jeg gikk i lufta. Fikk 12 bjørner (og ca 72000 poeng) på painful hotn cold, noe som altså skal gi meg platinum (hadde på de andre fra før av). Men trur du pokker meg ikke at spillet låste seg når tida gikk ut. Så må jaggu gjøre dritten på nytt. Var like før det gikk en kontroller der.

Lenke til kommentar

gruer meg mest til å prøve meg på painful clown toss jeg da

 

men hva fan er trikset på hot and cold painful? jeg klarer treffe 4 bjørner men plutselig spawner bjørnene på steder som faktisk ikke kan skytes til, i tilleg til at tiden alltid er lav

Endret av Slugge
Lenke til kommentar
gruer meg mest til å prøve meg på painful clown toss jeg da

 

men hva fan er trikset på hot and cold painful? jeg klarer treffe 4 bjørner men plutselig spawner bjørnene på steder som faktisk ikke kan skytes til, i tilleg til at tiden alltid er lav

 

Gruer meg hardt til det ja. Har så vidt prøvd hard.

Tips og tips. Jeg skyter en til høyre og en til venstre, hvis begge er kalde da så er det sannsynlig at den er nærmere rampa. Hender at enkelte bjørner går igjen. Fikk nettopp platinum igjen, klarte 10 bjørner. Men surt at den 12ern gikk dunket, morsomme var også at det var første forsøk på painful :p.

Har du funnet ut hvor ninjaen er på platinum? Tips hvis du plages med å treffe han på hard er å sikte rett ned med minst mulig styrke, da klarer man å justere seg inn på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...