Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
angående buzz.. er jo aldri noen som joiner gamene jeg mekker.. har dere spillt mot kompiser for å få sofa trofeene eller?

 

Få nordmenn som spiller det, så jeg spillte med venner på norsk og skiftet til engelsk systemspråk på PS3en når det ikke gikk an å starte kamper på norsk. Utrolig irriterende å måtte skifte systemspråk. Skulle gått an å skifte inne i spillet. Jeg vil ha engelsk språk på PS3en.

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden får en disse enemy fase greiene til å komme frem?

Hva mener du? De minesa i Endless?

 

Hvis, så vet ikke jeg. Blaff ned alle stener du ser, boost gjennom. Det tok ikke mer enn 10 sekunder maks før min første kom siden jeg brukte det effektivet våpenet til de bestemte steiner med en gang.

 

 

Edit: Glemte å skrive at jeg klarte den nå for tre min siden! Var faktisk ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til. Litt trening på sin egen taktikk og alt gikk konge! Hadde 10 bomber igjen og 2 liv : O

 

Taktikken min mest er å kjøre rett fram hele tiden og bruke Golden Meter. Lage bølger av den og booste hver gang den fylles opp. I mens du flyr forover så trykk på pause knappen en gang i blant for å se om minen har kommet på sjermen.

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar
Hmm, burde ikke jeg være på tredje plass?

 

65 Trofeer

 

1 platinium

5 gold

14 silver

45 bronze

 

Jo, og der havner du nå siden du fortalte hva du har ;)

 

Da skulle vel jeg være på andre plass med 80 Trophies??

1 Platinum (fikk jeg 7/8 kl 00:58, noen før meg??)

7 Gold

22 Silver

50 Bronze

 

Pesico kan være vitne om det trengs ;)

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar

hadde vært litt mojjo med en mirc kanal hvor vi kunne preike litt trophies og konkurere litt :) henger forøvrig på #ps3 @ quakenet men lite ps3 snakk der generelt... selvom vi gamer litt sammen og slikt da så hadde det vært morro med en norsk en :)

 

og for dere ekte trophy whores (meg inkludert).... her er noen PJeden maps: http://infin1ty.com/bin/ps3/edengardens/

Endret av Slugge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...