Gå til innhold

Treigt å "surfe" i forumet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det berre meg eller går det uvanlig treigt å surfe i forumet? Det går problemfritt å bruke andre nettsider, men når eg skal surfe i forumet går det ofte ganske treigt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her. Det er vært treigt i flere dager nå. Virker som det kom etter dere hadde ste ngt noen timer for vedlikehold. Veldig irriterende.

Tom

Skrevet

Virker som det bare er tregt av og til på spesielle tidspunkt, og virker som det oftest skjer i de tidene da det antageligvis er mest pågang, f.eks. når folk kommer hjem fra jobb, eller tidlig på kveldene etter middag og dagsrevyen og denslags.

Skrevet

Noen ganger er det sirup, andre ganger virker det fint. Synes det har vært varierende i hele min fartstid her, men spesielt i det siste.

Skrevet (endret)

Dette har i perioder vært vanlig kost på diskusjon.no for meg, spesielt i "prime times", når jeg kan forestille meg at det er mange på.

Diskusjon.no synes tydeligvis at å holde ett tilstrekkelig antall gode servere for for sine brukere ikke er noe å prioritere. Jeg er uenig.

Endret av -sparks-
Skrevet (endret)

Jeg opplever også at forumet blir stadig tregere. Nå får jeg også av og til opp en blank side med teksten "SQL-feil" og en liten beklagelse, eller noe sånt. Når det skjer tar det gjerne en god stund før jeg kommer meg inn på forumet som normalt igjen.

Endret av A-Jay
Skrevet

Det er ikk bare meg altså, det virker som om det er "randomized" hos meg når det gjelder tidsbruk av åpning av tråder. Noen ganger er det som det skal, andre 4sek andre 25sek. som nå og noen ganger "siden kan ikke vises" /tidsavbrudd

Skrevet (endret)

Ja, dette har plaget meg spesielt mye de siste ukene. Det hente før også, men da langt sjeldnere enn nå i det siste. Av og til er det så ille at jeg kan gå å drite mens en tråd åpnes, noe som er utrolig irriterende når man sitter å venter. En periode hadde jeg også en serie gående i bakgrunnen som jeg så på mens siden lastet, da synes jeg det begynner å gå litt for treigt. Men enkelte ganger går det som normalt, men det er enkelte ganger det låser seg helt også.

Endret av Brian
Skrevet

Slenger med på her. Finner det mest irriterende når man har skrevet et lengre innlegg og det går til helvete med det. :@

Siden for også Opera til å bruke unormalt mye minne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...