Gå til innhold

Hvor får atomene sin masse fra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
går jo ann å skrive 100'000

Ja, det går selvsagt an å bryte norske rettskrivningsregler. ;)

 

nårr bled det et brudd på norske rettskrivningsregler. norsklæreren min har ikke reagert på det, kalkulatorer har den funsjonen, og jeg ser stadig at det blir brukt i artikler og annet "profersjonelt stoff"

Lenke til kommentar

Interresant artikkel, men for det meste bare et sammendrag av gammelt stoff.

Jeg vil alikevell føye meg inn i rekken med folk som håper på mere slikt fra tek.no, og håpe at personer som er ansvarlige for å finne stoff leser denne forum tråden og tar det til etterrettning.

 

PS. mangler de ikke fortsatt å påvise gravitonet også? eller er ikke det en del av standardmodellen? De har i alle fall klart å påvise nøytrino nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hmm... for 50 miliarder kunne de i stede funnet opp en måte å produsere en mer miljøvennlig bil eller fraktet sinnsykt mye vann til katastrofeområder...

 

men maskinen ser utrolig fansy ut da...

 

Ved å bruke alle pengene på mat og drikke kunne vi sluppet all denne tåpelige vitenskapen og heller bygget ut mcdonals i provinser i uganda, etiopia og dalstroka innafor.

Nei vent, mcdonalds bruker teknologi skapt av vitenskapen de også.

Lenke til kommentar
hmm... for 50 miliarder kunne de i stede funnet opp en måte å produsere en mer miljøvennlig bil eller fraktet sinnsykt mye vann til katastrofeområder...

 

men maskinen ser utrolig fansy ut da...

Hvis viljen hadde vært der hadde vi glatt kunne bygge opp infrastruktur i hele Afrika for guds skyld, vi bygger ikke CERN i stedet for å hjelpe fattige. De hadde fått akkurat like lite penger om vi ikke hadde bygd den.

Og når det kommer til en mer miljøvennlig bil eller andre framskritt kan det faktisk være veldig nyttig å ha en komplett standardmodell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...