Gå til innhold

Feteste "goodguy" i film


ukjentbrukergitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig vil jeg si Arnold i T2. Først bad guy i Terminator, så good guy i T2 - genialt (eller burde jeg si bad robot - good robot :p ).

 

Og når jeg skrev good robot, så begynte en av mine tankevandringer... good robot us'es... og han/de som lager de er jo en good guy på en måte i den filmen... så da sier jeg bare "STATION" :D

(alle som har sett filmen dette er fra, vet hva jeg mener, de som ikke har sett filmen sitter vel akkurat nå og rister på hodet, hehe)

Lenke til kommentar
Sammo Hung Kam-Bo har vel blitt ganske fet på sine eldre dager. ;)

 

Øyyh... watch it :hrm:

Tror han uansett klarer å banke de fleste fortsatt :D

 

 

 

Egentlig vil jeg si Arnold i T2. Først bad guy i Terminator, så good guy i T2 - genialt (eller burde jeg si bad robot - good robot :p ).

 

Og når jeg skrev good robot, så begynte en av mine tankevandringer... good robot us'es... og han/de som lager de er jo en good guy på en måte i den filmen... så da sier jeg bare "STATION" :D

(alle som har sett filmen dette er fra, vet hva jeg mener, de som ikke har sett filmen sitter vel akkurat nå og rister på hodet, hehe)

 

Ingen som vet hvilken film jeg snakker om til sist i innlegget mitt her altså? Er jeg den eneste med god/dårlig smak innen humor (stryk det som måtte passe :p )?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...