Gå til innhold

Refleksjon: Linux: friheten til å velge


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hvor du var blitt av. PC-problemer? Har vært få Linux-atikler her i det siste, og de har vært skrevet av andre, så det blir ikke det samme uten deg.

 

Ellers synes jeg ikke at du skriver som en typisk gymnasiast, men mer profesjonelt. Jeg vil påstå at nivået er bedre enn for de fleste som kaller seg journalister i dag. Det er mange som burde valgt et annet yrke, for å si det slik ... Men du kan trygt søke en karriere som journalist, dersom du ønsker det. Tilbakemeldingene til deg her på forumet viser jo også at vi er mange som setter pris på måten du skriver artikler på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på hvor du var blitt av. PC-problemer? Har vært få Linux-atikler her i det siste, og de har vært skrevet av andre, så det blir ikke det samme uten deg.

 

Ellers synes jeg ikke at du skriver som en typisk gymnasiast, men mer profesjonelt. Jeg vil påstå at nivået er bedre enn for de fleste som kaller seg journalister i dag. Det er mange som burde valgt et annet yrke, for å si det slik ... Men du kan trygt søke en karriere som journalist, dersom du ønsker det. Tilbakemeldingene til deg her på forumet viser jo også at vi er mange som setter pris på måten du skriver artikler på.

 

Les bloggen min (og se meg hoppe fallskjerm!) hehe. Avtjener førstegangstjeneste oppe på Setermoen(indre troms) så er derfor det har vært litt smått i det siste. Har kjøpt meg en MSI Wind og et 3G-modem fra netcom nå så blir nok flere artikler fremover :)

 

Alltid gøy å være savnet, og alltid moro med ros. Takk skal du ha. Er i samtaler med et par andre om å starte en Engelsk open-source retta nettside snart kalt in2os. Så vi får se hvordan karrieren min utvikler seg :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Stian-xD: skjekk øverst i høyre hjørnet. Der er ikonet for nettverkshåndtereren (husker desverre ikke hvordan den ser ut, men det bør ikke være så mange å velge i). Dersom kortet ditt er godt støttet vil du da kunne velge hvilket trådløst nettverk du vil kople til. Hvis ikke, opprett en tråd i GNU/Linux forumet.

Lenke til kommentar
Da er kortet sannsynligvis ikke søttet ut av boksen, og det kan ta den god del knoting for å få det til. Du er herved advart.

fuse, bash, pacman og xmonad er de programmene jeg er mest glad i, men du vil helt sikkert ikke være enig med meg i det.

 

E d programmer slik som ubuntu? Eg vil ha d som har mest kule ting man kan gjøre slik som å skrive på skrivebordet med flamme og slikt :p

Lenke til kommentar
Da er kortet sannsynligvis ikke søttet ut av boksen, og det kan ta den god del knoting for å få det til. Du er herved advart.

fuse, bash, pacman og xmonad er de programmene jeg er mest glad i, men du vil helt sikkert ikke være enig med meg i det.

 

E d programmer slik som ubuntu? Eg vil ha d som har mest kule ting man kan gjøre slik som å skrive på skrivebordet med flamme og slikt :p

 

Skrevet en artikkel om anbefalinger for Linux-programmer... Søk etter "Programmer i Linux" på hardware.no

Lenke til kommentar
Da er kortet sannsynligvis ikke søttet ut av boksen, og det kan ta den god del knoting for å få det til. Du er herved advart.

fuse, bash, pacman og xmonad er de programmene jeg er mest glad i, men du vil helt sikkert ikke være enig med meg i det.

 

E d programmer slik som ubuntu? Eg vil ha d som har mest kule ting man kan gjøre slik som å skrive på skrivebordet med flamme og slikt :p

 

Skrevet en artikkel om anbefalinger for Linux-programmer... Søk etter "Programmer i Linux" på hardware.no

 

Lest gjennom hele artikkelen. Veldig bra artikkel :)

Men eg lurer på hvilke hovedprogram av linux som folk vil anbefale. Slik som ubuntu, kubuntu osv.

Lenke til kommentar
Da er kortet sannsynligvis ikke søttet ut av boksen, og det kan ta den god del knoting for å få det til. Du er herved advart.

fuse, bash, pacman og xmonad er de programmene jeg er mest glad i, men du vil helt sikkert ikke være enig med meg i det.

 

E d programmer slik som ubuntu? Eg vil ha d som har mest kule ting man kan gjøre slik som å skrive på skrivebordet med flamme og slikt :p

 

Skrevet en artikkel om anbefalinger for Linux-programmer... Søk etter "Programmer i Linux" på hardware.no

 

Lest gjennom hele artikkelen. Veldig bra artikkel :)

Men eg lurer på hvilke hovedprogram av linux som folk vil anbefale. Slik som ubuntu, kubuntu osv.

 

Ahh... du mener Linux-DISTRIBUSJON ;)

 

De fleste vil vel si at Ubuntu, eventuelt Linux-mint er mest brukervennlig, så kanskje du burde starte der?

Lenke til kommentar

YEEEES!! Fikk internettet til å virke! :D

Kjører Ubuntu no :cool:

Men e en ting til eg trenger hjelp med ;O

D nest mest viktige... Effektene! :D

D kom opp en sånn ting med tre ting eg mått oppdatere, å d var internettskjermkortet, (d e slik eg kom på nett)

Og to ting til nvidia skjermkortet mitt. Men de to gikk ikke å aktivere :S

Å uten de så kan eg ikkje bruke de digge 3D effektene.

Hjelp! Please :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...