Gå til innhold

Stor Team Fortress 2-oppdatering (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny game modus, nye heavy våpen, nytt payload map samt eit community map. Dette lovar godt, og siden det er heavy så kan rush-effekta kontrast med ein velplassert og avbalansert sniper på eit strategisk punkt.

Skrevet

Yes! Da blir det en payload map der det er mulig å spille scout i 12v12.. Gravelpit er den eneste map'en scouts ar sjangse på å gjøre nytte for seg i 12v12.

Skal vi se,7heavy, 1 medic og 4 spies / snipers på lagene?

Skrevet

Dette kan bli spennende. Får håpe heavyen får nye våpen som er gode i match. Blir morsomt å være fast heavy på laget nå

Skrevet
Yes! Da blir det en payload map der det er mulig å spille scout i 12v12.. Gravelpit er den eneste map'en scouts ar sjangse på å gjøre nytte for seg i 12v12.

Skal vi se,7heavy, 1 medic og 4 spies / snipers på lagene?

Må ikke glemme meg da... (Pyro) :whistle:

Skrevet

Engineer er stort sett det eneste jeg spiller, bare ispedd bittelitt demoman. Får håpe det kommer update for den klassen også etterhvert.

Har latt spillet ligge urørt lenge, men tok det opp igjen foriige uke. Det er og blir genialt kult!

Skrevet (endret)

Æsj, hater disse gratishelgene. Får håpe servere blir flinkere til å bruke klassebegrensninger.

Var det ikkje slik at dei ikkje skulle komme med ein "Meet the..." video, men i staden noko anna sidan dei følte dei ikkje hadde tid til å gjere den gjennomført nok?

Ja, men det var vel kun snakk om Pyro-videoen ved forrige oppdatering hvis jeg har hørt riktig.

Endret av Oerets
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...