Gå til innhold

Hva er du redd for?


pululf

Anbefalte innlegg

Våkna her en dag av et saksedyr krøp oppover magen min^^ Knuste hodet på den og sov videre da. (Yes, I'm a badguy :cool:). Ellers har jeg alltid kjent en liten frykt i meg når Hufsa(fra mummitrollet) kommer på tv-skjermen, men det begynner vel å gå bort nå tenker jeg^^

Jeg vet om noen andre som også er redd for hufsa :ohmy: Det må være et kjendt fenomen.

 

Jeg er redd for døden, fattigdom og smådyr. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liker ikke edderkopper, men å si at jeg er redd for dem er å ta i...

ellers er jeg ikke så glad i å snakke forran grupper på ca 5-20 personer.

har snakket forran ca 7 000 og holdt foredrag for ca 300 stk uten at det gjør meg noe, men så fort det blir halvstore grupper liker jeg det ikke :(

ellers er jeg vel stort sett fryktløs :p

Lenke til kommentar
Våkna her en dag av et saksedyr krøp oppover magen min^^ Knuste hodet på den og sov videre da. (Yes, I'm a badguy :cool:). Ellers har jeg alltid kjent en liten frykt i meg når Hufsa(fra mummitrollet) kommer på tv-skjermen, men det begynner vel å gå bort nå tenker jeg^^

Jeg vet om noen andre som også er redd for hufsa :ohmy: Det må være et kjendt fenomen.

 

Jeg er redd for døden, fattigdom og smådyr. :ermm:

 

vits å leve da?

Lenke til kommentar

Tror så si alle barn som har sett på mumitrollet har vært redd for den der fæle hufsa, hun er rett og slett jævlig, noe annet fra den serien er hatifnattene, heksa utti skogen o isdronninga. Helt utrolig at den serien er myntet på barn siden den er så skummel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...