Gå til innhold

BK: Stjerner på fjellet


Soulwax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det var et veldig stilig bilde. Minner meg liksom om noe jeg har sett før(selvfølgelig har jeg sett stjerner før, men helheten.. Måten bildet er tatt på etc)..

 

Kan det være noe med jul og tv-programmer?

rødnissene/blåfjell etc.?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Flott bilde! :-) Jeg ble litt overrasket over lukkertiden, 30 sekunder. Hadde kanskje trodd du ville fått litt antydninger til "star trails" da, men det ser ikke ut slik her. Jeg liker veldig godt overgangen mellom den lyse delen av himmelen og det mørke partiet lenger oppe.

 

Hvis jeg skulle peke på noe du kunne gjort bedre (i mine øyne): synes vel egentlig at bildet hadde vært bedre med en litt mer interessant forgrunn. Her er det kun et par skispor i snøen. En annen komposisjon kunne ha hjulpet, slik det er nå er egentlig kun den øverste halvdelen av bildet interessant.

Lenke til kommentar

Jeg likte bildet så godt at jeg ville se nærmere på det. Det eneste jeg kanskje henger meg litt opp i er tanken om at jeg syns det er de trærne i venstre del som er motivet. Altså at man cropper i glippen mellom de skjeve træren og de fine sånn at bare de i venstre del blir med. Såklart vil man miste masse av stjernehimmelen, men jeg tror allikevel bildet blir så annerledes at jeg syns det er verdt å prøve. (Jeg kunne prøvd det og lagt ut resultatet for å vise eksakt hva jeg mener, men jeg tror at jeg da ville ødelagt din tråd.. fordi resten av svarene kun ville dreid seg om "min versjon" av ditt bilde var bedre eller dårligere)

Og om man vil ha bort litt av det drømmende uttrykket kan man ta en liten runde USM så alt virker skarpere.

 

---------

Edit etter innlegget under:

Jeg mente croppe noe sånt, men det blir vel litt for trangt egentlig? Så da mener jeg kanskje orginalen er best som den er.

 

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Pybalto, din versjon ødela desverre bildet. Er liksom stjernene som er pene.

Jeg mente croppe noe sånt, men det blir vel litt for trangt egentlig? Så da mener jeg kanskje orginalen er best som den er.

 

-------

Hva i setningen over er det du ikke forstår? Jeg svarer når du stiler det rett til meg.

 

Selvfølgelig kan man si hva man mener om forslaget, det er ikke det jeg mener. Men at jeg syns noe er ingen katastrofe.. og at andre er uenige blåser jeg i. Enkelt nok? Sikkert ikke så jeg gir det med teskje da. Altså.. bildet, jeg syntes at bare de trærne i venstre side er kule trær, jeg tenkte ikke å fjerne dem som Carny kanskje mente, hans forslag ville igjen gitt ett helt annet bilde. Når jeg var uenig syns jeg at jeg må få lov å si det, og da helst uten å nevne at jeg er uenig med Carny. Fordi det har ikke med Carny eller meg å gjøre, men hva vi syns om bildet Phantasy la ut. Og det er jo pent det.

 

-------

edit: en kanskje

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...