Gå til innhold

Filmer enhver filmsamling MÅ ha.


lolidude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle filmene jeg har i min samling (i alle fall de jeg legger inn på stue pcen) er filmer jeg gjerne kan se en og to ganger i året, og som jeg har sett mange ganger uansett.

Beholder ikke filmer som jeg personlig ikke synes er bra, bare for å kunne skryte på meg at jeg har dem til andre.

Men, Noen filmer er jo bra uten att man har lyst til og se dem igjenn med det første. Jeg så nettopp der untergang, Ganske bra film men det fristet ikke og slå den på på nytt med engang etterpå.
Lenke til kommentar

Du burde gjøre som andre har sagt før meg, kjøp de filmene du vil se, og som du tror du blir å like. Men kan anbefale deg og spesialisere deg innenfor en sjanger du liker. F.eks at du prøver og skaffe deg alle filmene fra video-nasty perioden i england, filmer ifra en spesiell exploit sjanger osv. :)

Lenke til kommentar
Du burde gjøre som andre har sagt før meg, kjøp de filmene du vil se, og som du tror du blir å like. Men kan anbefale deg og spesialisere deg innenfor en sjanger du liker. F.eks at du prøver og skaffe deg alle filmene fra video-nasty perioden i england, filmer ifra en spesiell exploit sjanger osv. :)

Uhm....?

Lenke til kommentar
Du bør ihvertfall ha minst to sesonger av Simpsons eller annen tegnefilm.

Og for Guds skyld, skaff deg flere inntektskilder, mann. En snau 200-lapp i måneden holder ikke hvis du ønsker å ha en filmsamling før du er 30.

 

Uhm... eg reknar med at inntektene aukar med åra for han som for oss andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...