Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si meg enig i at skaden vår var alt alt for høy, men de får virkelig hotfixe det og ikke vente til neste build med å gjøre klassen brukbar. Holy funker visst heller ikke siden Illumination ikke gir tilbake noe mana overhodet lenger

Skrevet

Hvordan er enhancementshaman i betaen egentlig PCT? (evt noen andre med betakey...). Hørt at det er snakk om rimelig mye damage, men hvordan er survivability? Blitt bedre med den forbedrede ghost wolfen? Noen andre viktige faktorer?

har liksom ikke fått høre så mye snakk rundt enh-shaman enda... Og lurer VELDIG:D

Skrevet
Hvordan er enhancementshaman i betaen egentlig PCT? (evt noen andre med betakey...). Hørt at det er snakk om rimelig mye damage, men hvordan er survivability? Blitt bedre med den forbedrede ghost wolfen? Noen andre viktige faktorer?

har liksom ikke fått høre så mye snakk rundt enh-shaman enda... Og lurer VELDIG:D

Forbedret ghostwolf? Hva har blitt forandret?

Skrevet

Joda selvfølgelig. Mister mye av bursten man burde ha, men PvE-messig blir det vel et increase å ha konstant en litt dårligere Heroism gående for meleegruppa. Men skal spille PvP i wotlk dog så er vel et nerf for min del :p Hvertfall som en burstklasse som pala

Skrevet

Er så utroligt morsomt å spille fury atm, gjør så vill skade at jeg bare løper rundt å grinder istedenfor å queste lol

Er bare så ufattelig morsomt, løper rundt med 45% crit med rampage oppe og pga det flurry oppe 24/7 så 2.88 speed med evig rage.

Jeg kan bokstavelig talt ikke greie å gå tom for rage, clearet hele elemental field ved Bor'Gorok før det engang spawna 1 ny mob lol (er iallfall 50+ elementals der)

Hopper til det ene mobbet så intercept så hoppe så intercept

Så jævla morsomt lol.

Skrevet (endret)

Dere warriors høres ut som en rogue i plate, med heroic leap og stackable healing debuff. Kjenner jeg blir litt misunnelig (spilte warr pre TBC, mest rogue nå).

Heroic Leap høres ut som en billig utgave av ShS, uten at jeg har sett den i aksjon.

Endret av Quicko
Skrevet (endret)

Edit: dette var da ingen generell beta tråd! kan slettes!:p

Feilpost!

Endret av SeT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...