Gå til innhold

Installere Vista 64 bit over XP?


Anbefalte innlegg

Jeg får snart laptopen jeg har bestilt og har allerede en XP CD med serial key liggende, Vista bestilles snart men det er en ting jeg lurer på. Hvis jeg installerer XP på laptoppen og bruker det en liten stund (Snakk om en uke +-) - Vil det være vanskelig for meg å installere Vista? Altså, er det lett å fjerne XP og så installere Vista. Hvis noen har en guide på hvordan man gjør det ville det ha hjulpet meg ganske så mye.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel stort sett bare å smelle i Vista cd'n, formatere harddisken og fortsette med instalasjonen det.

Så lenge en kjører med at bios først sjekker dvd-rom så vil instalasjonen av Vista starte automatisk..

 

PS! En bør da huske å lagre "ting" man skal ta vare på, på en annen disk en systemdisken.

Lenke til kommentar
Det er vel stort sett bare å smelle i Vista cd'n, formatere harddisken og fortsette med instalasjonen det.

Så lenge en kjører med at bios først sjekker dvd-rom så vil instalasjonen av Vista starte automatisk..

 

PS! En bør da huske å lagre "ting" man skal ta vare på, på en annen disk en systemdisken.

 

Bios først sjekker DVD-rom : Mener du at jeg må forandre sånn at jeg booter med CD rom istedetfor diskett? For da er jeg med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...