Gå til innhold

GTA IV til PC før jul (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

De sier de skal utvide multiplayerdelen. Tror først og fremst vi får støtte for flere spillere på samme måte som Call of Duty 4. Hadde vært gøy om de hadde introdusert en form for MMORPG.

Lenke til kommentar
Hvorfor spør folk om pcene deres vil være gode nok til å dra gta4? Spillet kommer ikke ut på lenge, hvordan i all verden skal andre på forumet ha noen som helst peiling på hva spillet vil krever? Snakk om idioti.

 

Ja, hos seg selv kjenner man andre. Det er ofte system krav blir offentligjort før release og mange, men langt fra alle, får med seg disse uttalelsene. Far Cry 2 fikk vel sitt krav sluppet for litt siden om jeg ikke husker helt feil, og det er jo ikke ute i butikkene enda :p

Lenke til kommentar
Det er ofte system krav blir offentligjort før release og mange, men langt fra alle, får med seg disse uttalelsene. Far Cry 2 fikk vel sitt krav sluppet for litt siden om jeg ikke husker helt feil, og det er jo ikke ute i butikkene enda :p

Hvor stor er sjansen for at systemkravet til et pcspill blir sluppet en dag etter at spillet blir annonsert til pc? Veldig jævla liten skal jeg si deg. Far Cry 2 ble annonsert for mange måneder siden.

Alt blir bare tullete spekulasjon, hvor den som spør spørsmålet har akkurat like stor sjans til å ha rett som alle andre på forumet her. Så hvorfor ikke vente til systemkravet faktisk blir sluppet med å spørre om slik?

 

Jeg kjøper det samme pokker om det er multiplayer eller ikke

Enig. Håper de kjører coop i gta4 og ikke det samme pisset som kjøres i samp og slikt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...