Gå til innhold

GTA IV til PC før jul (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som blir flaskehalsen her? Ram, cpu eller skjermkort? Må vite om noe skal oppgraderes før man skal ha den ultimate GTA opplevelsen.. :p

 

Edit: satser vi på at 8800gts 512, [email protected] og 6gb ram holder?

Det maa vel holde vel - om ikke 100%m saa ikke langt unna. 8gb ram vil nok gjoere sausen

Just my 2 satangs

Endret av maypenray
Lenke til kommentar
Og alle mininova.org brukere gleder seg :p

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=19392

Les lær, gråt.

PC'en er overlegen.

Oversatt raskt:

Piratvirksomhet skader de store mest, de som lager søppel, men de gode og små selskapene med originale titler klarer seg som regel.

 

Der er du ute igjen med konstruktive svar, det du sier det er jo å være fanboy da, "pc'en er overlegen" osv

 

Jaja da kan jeg herved si att GTA IV blir tidenes mest lastet spill i piratenes historie

Og til dere som sier att konsoll er tap, jaja slipper ihvertfall store summer å bruke på en ny pc, da jeg vil tro kravene for meg blir altfor dyrt! Viss jeg skulle valgt konsoll for GTA IV eller en pc, hadde seff valgt en konsoll da konsollene er såpass billige og tenker hva kraft man får for 2400kr for eks ;)

Lenke til kommentar
Viss jeg skulle valgt konsoll for GTA IV eller en pc, hadde seff valgt en konsoll da konsollene er såpass billige og tenker hva kraft man får for 2400kr for eks ;)

 

Vi slipper iallefall å betale 10K for en tv for å få ultimat spillopplevelse.

 

Don't get me wrong, er ikke imot konsoller. Men jeg foretrekker en stasjon der jeg kan gjøre alt fra å surfe, høre musikk etc.. Ikke bare spille. Har brukt en del penger på pc oppigjennom årene, og det er kroner jeg gjerne hadde brukt om igjen hvis jeg hadde fått muligheten.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Viss jeg skulle valgt konsoll for GTA IV eller en pc, hadde seff valgt en konsoll da konsollene er såpass billige og tenker hva kraft man får for 2400kr for eks ;)

 

Vi slipper iallefall å betale 10K for en tv for å få ultimat spillopplevelse.

 

Don't get me wrong, er ikke imot konsoller. Men jeg foretrekker en stasjon der jeg kan gjøre alt fra å surfe, høre musikk etc.. Ikke bare spille. Har brukt en del penger på pc oppigjennom årene, og det er kroner jeg gjerne hadde brukt om igjen hvis jeg hadde fått muligheten.

 

Du trenger ikke 10k HDTV viss det er det du tror. Idag kan du få en HDTV 32" fra Samsung til 5000kr

Jeg har en HDTV som er 2 år gammel og den sparker like bra som min brors FULLHD fra Samsung til 9000kr da ingen spill støtter 1080p enda

Så å si du trenger HDTV er akkurat likt det jeg sier, trenger en pc til 7000kr og mer

Lenke til kommentar
Noen som tør å tippe på kravene til pc-en du trenger for å dra det på høyest?

Jeg tipper ikke GTA blir så krevende som Crysis, Assassin's Creed osv. Et 8800 kort burde takle spillet på full grafikk, om ikke 8600 også kan klare det. (1280x1024 oppløsning)

 

 

2GB ram er vel å foretrekke, ellers tror jeg ikke CPU vil være så viktig. Ettersom alle de andre GTA spillene ikke har så mange bevegelige objekter i spillet tipper jeg ikke det blir så mange i det nye heller (xbox folka.. konstantere?)

 

Så du skal klare deg fint med en PC som kan kalles "midrange gaming PC" :p

 

Skal du opp i de høyere oppløsninger må du nok ha litt mer krefter under panser.

 

EDIT: Med andre ord, hvis du kjøper ny komplett PC idag så tror jeg 4000kr hadde vært nok til å få GTA på full grafikk!!

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Vist gta 4 blir så mye nedlastet som tidligere utgaver kan vi vell se langt fra ett gta 5 på PC. Piratene dreper alle gode spill!!!!

Helt enig med deg! Jeg har i det siste begynt å kjøpe de spillene jeg VET og SYNS er gode. utenom det så kjøper jeg ikke de som ser passe gode ut, og laster dem heller ikke ned...

 

Blir mye mer interresant å spille de spillene man kjøper også...

Lenke til kommentar

Ja, jeg er ikke helt uskyldig på det feltet selv, men GTA skal jeg kjøpe, gode spill fortjener støtte. Er det spill jeg er usikker på laster jeg de ned for å prøve, for deretter og slette/kjøpe spillet.

 

Håper ikke systemkravene blir for harde, orker bare ikke å oppgradere igjen. Tipper skjermkortet mitt kommer til å bli bremsen, et 8800gts er ikke så mye å stille opp med nå lenger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...