Gå til innhold

Recruit a friend!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, man MÅ ikke ha en høy lvl booster for å få über rask xp?

 

Man kan vel starte med sin venn og spille fra lvl 1, begge to??

 

Hvordan gjør man dette? kan noen lage en bitteliten mini guide?? :)

 

 

 

edit : klarte det.

 

Er det sånn at han jeg recruiter får en lvl annenhver gang jeg dinger? Begge starter i lvl 1, da får han mye fortere lvl? Urettferdig.

 

 

 

LAGDE nå, men får ikke noe mer xp.. ja vi er i group

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Det er to måter å gjøre RAF effektivt uten å få noen til å booste deg.

 

1. Man finner en annen person til å bli med.

+ Lettere å godta/turne inn quest.

+ Enklere å loote.

- Reiser den ene på ferie i helga, vil ikke du kunne få trippel-xp. Derfor er det lurt å finne en Real-Life venn som har noe lunde lik tidsplan.

- Den ene er rett og slett nub - og ødelegger questingen.

 

Info:

Man gjør helt vanlig. Følger questene som man får, gjør dem og leverer inn. Den eneste forskjellen er at man ofte blir høyere level enn det man er har vært før i disse sonene. F.eks. man blir ofte level 8 i startsplassen før man går videre. Dette gjør det enklere å hoppe over soner(Barrens?!)

 

 

2. Kjøpe 2 accounter selv. Bruke et program til å sende tastetrykk til begge windows vinduene.

+ Kan spille når DU vil.

+ DU får to karakterer isteden for en, som du får i det første punktet.

+ DU får grante deg selv levler, i steden for å gi kompisen din gratis levler mot ingenting(eller motsatt).

- Man må turne inn quest selv. Men trenger ikke accepte med begge. Last ned Multiboxing v2. Den autoaccept alt fra quest til party. Den gir også beskjed når den andre karakteren din har sluttet å followe.

- Får ikke samme "følelse" for karakterene som du gjør når du kun levler en karakter.

- Du blir mye fattigere.

- Må ha en litt bedre PC, siden du må kunne ha 2 WoW windows oppe på èn gang.

 

Info:

Få tak i et program ala keyclone. Jeg skal ikke si hvor du kan få en versjon av keyclone - men jeg tror du vet hva jeg hinter til. Denne setter du opp til å ikke sende f.eks. W S D A, siden du skal ikke springe med den - bare trykke på follow. Lag MACRO's for Assist og Follow party1(Hovedkarakteren din). Tips: I de første levlene kan du bare spamme f.eks. fireball/smite viss du er mage/priest, men når du kommer høyere opp i level så bør du kjøpe skills til EN av de to karakterene. På den andre setter du macroene på alle knappene slik at uansett hvilken skill du bruker på hovedfyren, så vil f.eks. den andre kaste smite. Også i dualboxing så hopper man over soner. Du bør være obs på at loot-quest er ikke veldig gøy å gjøre når du dualboxer. Først må du finne et .5 % droprate item, også må du gjøre det igjen!

 

 

 

 

Bah -_-

Håper dette hjelper litt.

Lenke til kommentar

Har noen lowlvls alter jeg kunne tenkt å levle opp, og da kan du RAF være veien å gå. Men må jeg da kjøpe en ny account og lage en alt der også? Har 2 accounter fra før av så ennå en blir litt drøyt lxm. Eller kan jeg lage en trial account og levle opp en der?

 

Mulig dette er skrivd før, men fant ikke noe i farta hvertfall.

 

Detta med grant level:

 

Jeg har en 45 og en 55 char på den accounten jeg evt sender inviten fra. Er det da sånn at hvis jeg levler opp 2 alts til lvl 30 så kan den ene alten "grante" lvl 55 charen min til 60 og 45 charen min til 55? eller kan den kun grante lvl til den charen som er linka sammen? Hvis jeg bare tar trial og levler til 20 vil jeg ha 10 lvler jeg kan grante en annen char da?

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Du kan grante fra chars på den nye kontoen til den du sendte inviten fra, men den som får levlene må være lavere enn den som granter.

 

Så hvis jeg har en lvl 45 på accounten jeg har fra før av. Starter en ny account og 2 lvl 1 (en på hver account) Levler disse 2 opp til 59 med trippel xp, så kan jeg grante lvl til den lvl 45 charen jeg allerede hadde?

Lenke til kommentar

Noen som vet med sikkerhet om en kan levle forbi level 60 med rekrutten og grante levlene til en av veteranens alter på et senere tidspunkt?

 

Finner ikke noe helt konkret om det på Blizzard sin recruit-a-friend faq.

Står at en kan grante så lenge veteranens alt er under 60 og så lenge kontoene er linket. Står at de er linket i 90 dager, ingenting om at linken brytes før det så lenge begge kontoene har betalt abonnement.

 

Noen som har sjekket i praksis? Eller forsvinner likevel levlene når rekrutten passerer 60?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har en alt på veteran kontoen som ikke er level 30 enda, og kunne gjerne tenkt meg å fått den direkte til 60, og ikke så lyst til å levle den til 30 helt enda.

 

Tror jeg fant svaret selv da jeg leste FAQ'en på eu serveren (den første jeg refererte over var fra US serveren):

Can I save the "level-ups" I'm granted and use them at higher levels?

 

Yes. However, you will lose any unclaimed level-ups when you hit level 60, so don't save them for too long.

Endret av OlavHW
Lenke til kommentar

Hvordan gjør man detta i praksis? Har kjønt at man må ha keyclone, men hvordan tar man imot quest med han på follow? og levere quest og sånne ting? Må man alt tabbe? Noen måte å få han på follow til å auto godta trades? syns jeg har lest noe sånn...

 

Hvilken versjon av keyclona skal jeg ha? k/j/i/h??

 

Går det ikke ann å sende til seg selv? Får bare "Sorry, but there has been an error with your request"

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Last ned multiboxer v.2. Den viser om alten follower deg, auto-åpner trade + du kan se alten sin bag som du kan trykke på for å trade de forskjellige itemsa, men du må accepte traden selv. Multiboxer tar å auto accepte shared-quest. Du godtar alle questene som er i en by(nesten alle, de med spesielle items som må brukes må alten ta opp selv), også sharer du de.

 

Når du spiller, så ha to WoW-vinduer i Windows mod. (Esc + Video + Windows mod (uten max) - så slipper du å alt tabbe.

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...