Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe G15 eller G11 med norsk layout?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh faen er det ikke :D? ops jeg bare kjøpte noen vanlige oppladbare AA batterier jeg.

Ops kan hende musa mi dør ut en dag av dette da.

tenkte ikke så mye over det egentlig så lenge musen fungerte var jeg fornøyd liksom for jeg orket ikke den docking greia mer.

 

Kan være at du hadde ladet batteriet opp så ofte at det til slutt ikke klarte og lades like mye mer, det er jo en begrensning på hvor mye de batteriene kan lades opp så.

 

Det jeg mente er at de gjerne bruker batterier det ikke går ann å ta ut av musa engang...(uten å SKRU den opp)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Det jeg mente er at de gjerne bruker batterier det ikke går ann å ta ut av musa engang...(uten å SKRU den opp)

Ah jeg skjønner er bare et lite plast deksel foran batteriene på data musen min så det går kjempe greit for meg ivertfall.

 

For noen er det kanskje litt irriterende men.

Lenke til kommentar

Greit nok når man KAN bytte batterier. Har selv hatt en variant som måtte lades. På den tida spilte jeg en del RTS, og du kan tenke deg hvordan det gikk - lad når det ikke er noe som skjer, og ellers, når det blir trefninger; røsk til deg musa og håp at den vil vare...

Lenke til kommentar
Det jeg mente er at de gjerne bruker batterier det ikke går ann å ta ut av musa engang...(uten å SKRU den opp)

Ah jeg skjønner er bare et lite plast deksel foran batteriene på data musen min så det går kjempe greit for meg ivertfall.

 

For noen er det kanskje litt irriterende men.

 

/facepalm

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom trådløs og kablet er ganske stor, selv byttet jeg fra en Logitech MX1000 (trådløs laser) til Logitech G5 (kablet laser) og forskjellen var STOR!

Etter den "aha opplevelsen" sverger jeg til kabel både på mus & tastatur, forskjellen på tastatur er nok mindre, men på mus er den stor.

Har selv G15 (Norsk version) og er kjempefornøyd! Var absolutt verdt pengene sine (betalte ca 650kr inkl frakt, er også kjempefornøyd med min G5.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...