Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe G15 eller G11 med norsk layout?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Personlig syns jeg det er alt for mye for et tastatur. Jeg har mye merkelig og dyre ting stående på bordet men jeg kanke helt forestille meg et jeg skal kjøpe et tastatur eller en data mus til 600 kr.

Data musen kunne jeg skjønt om den var veldig behagelig og bruke.

Tastaturet kan være helt standard for min del for jeg skriver touch og titter ikke ned på tastene mine når jeg da skriver. Ikke tror jeg at jeg ville brukt skjermen som følger med G15 tastaturet for jeg skal jo spille på pc skjermen og ikke følge med på en liten skjerm med tastaturet.

Lenke til kommentar

Jeg trodde heller ikke jeg kom til å bruke den skjermen mye (noe jeg sa, høylytt og opptil flere ganger, i andre poster ang. den første versjonen av G15 her på forum :) ). Men den har blitt helt uunværlig. Enkel grunn: winamp plugin slik at du kan se hva som spiller o.s.v. :)

 

600kr for noe som i teorien kan vare gjennom flere oppgraderinger er ikke så mye egentlig, imho. Joda, ett keyboard til 100kr kan også fungere det, men med tanke på at det, sammen med mus og skjerm faktisk er de tingene man interagerer med PCen med, så synes jeg det er verd å spytte litt inn i disse.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hm kanskje jeg får revurdere nytt tastatur når det jeg har nå tar kvelden. Har hatt det i snart 4 år eller noe så holder vel en stund til. Er veldig fornøyd med det også så holder enda like fint som når jeg fikk det.

 

Og siden jeg ikke trenger laser mus og alle disse gamer tingene så funker en vanlig trådløs mus og tastatur veldig bra.

 

Kanskje du kan svare på dette.

Hvorfor er mange gamere eller andre så opptatt at musen og tastaturet skal ha ledning og ikke trådløst?

 

skjønner at signalet kanskje går fortere men har selv spilt masse forskjellige spill av alle slags typer og ikke merket noe forskjell egentlig.

Lenke til kommentar

Hos meg er ikke problemet at den er trådløs for reaksjonens skyld, men det er vel det store ankepuntket til de fleste. Jeg personlig liker ikke vekta på trådløse mus, som jo ofte blir litt mer p.g.a. sender og batteri. Jeg skrur alltid ut blyloddene i kablede mus jeg har selv.

 

Trådet tastatur har jeg simpelthen fordi jeg sjeldent beveger meg lengre vekk enn at jeg klarer meg fint med tråd:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
gamere vil ha ledning fordi: tenk hvor kjett det er hvis du må bytte batteri i en CS battle med laged ditt osv. eller lade den som du kan med noen av de nyseste av logitech :)

Kanke si jeg har opplevd noe problem med at batteriet ryker under spilling for det blinker kanskje 5-6 timer før det faktisk går tomt så er bare og sette i et nytt oppladbart batteri og det tar jo 30 sekunder kanskje. Men selvsagt kan jo skjønne at noen blir plaget av det.

 

Har trådløst fordi jeg syns det ble så rotetete med alle ledningene rundt på bordet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Det er vel spesiellt de mus som har ladestasjon det er problem med, da disse ikke akkurat bruker standard batterier ;)

Næh min lade stasjon sluttet jeg og bruke for et halvt år siden, fant ut at vanlige oppladbare batterier med egen lader var mye raskere og bedre. Så nå har jeg 6 batterier jeg bare bytter på når det ene går tomt så jeg alltid har nok av batterier liggende så jeg får brukt dataen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
på den jeg hadde MÅTTE jeg lade XD

lade hvor ofte? jeg bare bruker den ladern som fulgte med batteriene jeg kjøpt kostet kanskje 200 kr men så fungerer det ivertfall veldig lenge med de batteriene så ser ikke noe problem i det da egentlig og bruke trådløs mus og tastatur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Åh faen er det ikke :D? ops jeg bare kjøpte noen vanlige oppladbare AA batterier jeg.

Ops kan hende musa mi dør ut en dag av dette da.

tenkte ikke så mye over det egentlig så lenge musen fungerte var jeg fornøyd liksom for jeg orket ikke den docking greia mer.

 

Kan være at du hadde ladet batteriet opp så ofte at det til slutt ikke klarte og lades like mye mer, det er jo en begrensning på hvor mye de batteriene kan lades opp så.

Lenke til kommentar

Ellers kan du snu litt på spørsmålet: er det så plagsomt å ha èn ekstra ledning fra musa?

 

Personlig har jeg faktisk en trådløs som fulgte med tastaturet i tillegg til mx 518. Greit å ha hvis du skal bruke musa lengre unna enn det ledningen rekker, men ellers, imo, temmelig unødvendig...

 

6401-564x376.jpg:love:

Endret av Bl4cKnD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...