Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og hvis det er kaldt ute, så lover jeg deg at det blir kaldere inni bilen enn i teltet c.^) :p

Lå i bil natta før TG åpna dørene, så dette kan bekreftes, om du ikke har på varme. Vi lå 3 stk inne i en Hi-Ace, så det måtte en viss kjennskap til tetris til for å få det til å fungere. Endte opp med at vi satt oss ute og så film mestparten av natta :p

Så, om du skal sove i bil, forvent deg å vokne til minusgrader om det er det ute.

 

 

Jonas_Bustadmo-aka-Murstein-1205961590.jpg

 

Lenke til kommentar
Det er det som suger for min del, nå er jeg der nede; at jeg sover lengre enn jeg ønsker. Krasjer gjerne i 8 timer når jeg bare vil sove i 4. Går glipp av for mye :p

 

Kan du ikke vekke deg selv med mobilen eller noe, da?

Evt. kan jeg sikkert komme bort og sparke litt i deg hver morgen, hvis du sliter med å våkne. Mot en liten sum, selvsagt =P

 

Faller i transe når jeg sovner :p Mye som skal til for å vekke denne karen.

 

og hvis det er kaldt ute, så lover jeg deg at det blir kaldere inni bilen enn i teltet c.^) :p

Lå i bil natta før TG åpna dørene, så dette kan bekreftes, om du ikke har på varme. Vi lå 3 stk inne i en Hi-Ace, så det måtte en viss kjennskap til tetris til for å få det til å fungere. Endte opp med at vi satt oss ute og så film mestparten av natta :p

Så, om du skal sove i bil, forvent deg å vokne til minusgrader om det er det ute.

 

 

Jonas_Bustadmo-aka-Murstein-1205961590.jpg

 

 

 

Awwww, så søtt.

Lenke til kommentar
I bilen kan du ihvertfall regulere temperaturen selv :)

 

og da må du som regel enten ha tenninga på, eller motoren på, og da skjer 2 ting :p

1. går tom for bensin(er også ikke lurt å sove i en bil som går, og står stille, m tanke på eksos osv)

2. sove med bare tenninga på= tom for strøm, noe som suger max:p

 

så lykke til ^^ jeg sover som altid ved plassen min xD

Lenke til kommentar
Så, om du skal sove i bil, forvent deg å vokne til minusgrader om det er det ute.

 

Huff, brings back memories :\ Våknet opp i t-shirt i bilen til en kompis, var vel en 5-10 minusgrader i den bilen, veldig traumatisk opplevelse å våkne opp sånn :p

 

å sove i hallen er halve opplevelsen da.

digger å våkne opp og se ut over det havet av pc`r når jeg står opp.

 

sist jeg var der var 2006, trodde aldri jeg skulle komme meg tilbake dit :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
I bilen kan du ihvertfall regulere temperaturen selv :)

 

og da må du som regel enten ha tenninga på, eller motoren på, og da skjer 2 ting :p

1. går tom for bensin(er også ikke lurt å sove i en bil som går, og står stille, m tanke på eksos osv)

2. sove med bare tenninga på= tom for strøm, noe som suger max:p

 

så lykke til ^^ jeg sover som altid ved plassen min xD

Tror nok at bilbatteriet har strøm nok til at han kan sove med bilen på i 4 dager. Hvis ikke er det vel på tide å bytte batteri uansett.

Lenke til kommentar
Det er det som suger for min del, nå er jeg der nede; at jeg sover lengre enn jeg ønsker. Krasjer gjerne i 8 timer når jeg bare vil sove i 4. Går glipp av for mye :p

 

Kan du ikke vekke deg selv med mobilen eller noe, da?

Evt. kan jeg sikkert komme bort og sparke litt i deg hver morgen, hvis du sliter med å våkne. Mot en liten sum, selvsagt =P

 

Faller i transe når jeg sovner :p Mye som skal til for å vekke denne karen.

 

 

Et søtt lite spark mellom beina burde holde.. Jeg kan gjøre det gratis hver dag!

Lenke til kommentar

Hehe, må fortelle om noe merkelig som skjedde sist TG, en som tok regelen om "er det ingen som sover der, kan du sove der" litt vel bokstavelig.

Gikk på do i omtrent 5 minutter, og når jeg kom tilbake så lå det noen og sov i kontorsolen min! :ninja:

Jeg sa at han ikke kunne sove der, så la han seg ned rett bak meg, og hadde stjelt soveposen som lå under bordet jeg brukte. Lot han sove der da til jeg skulle bruke sakene mine selv.

Hjelpe meg, var det ikke noen andre plasser som kunne brukes da?

Lenke til kommentar
Hehe, må fortelle om noe merkelig som skjedde sist TG, en som tok regelen om "er det ingen som sover der, kan du sove der" litt vel bokstavelig.

Gikk på do i omtrent 5 minutter, og når jeg kom tilbake så lå det noen og sov i kontorsolen min! :ninja:

Jeg sa at han ikke kunne sove der, så la han seg ned rett bak meg, og hadde stjelt soveposen som lå under bordet jeg brukte. Lot han sove der da til jeg skulle bruke sakene mine selv.

Hjelpe meg, var det ikke noen andre plasser som kunne brukes da?

 

Ufattelig bra :p

 

Jeg tenkte litt om jeg ikke skulle sette opp en pappbit hvor det står "vennligst vekk meg kl 8, uavhengig om jeg kjenner deg" eller noe sånt, forsiden av hvor jeg sover. Da er det nok mange som stiller seg frivillig :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...