Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faen, har sikkert gått opp 10kg på TG.

Har ikke spist så mye godis på mange mange år.

tipper jeg har gått ned. lite søvn, mr. lee og godis hele døgnet. kan bli stankel av sånt :p

Skrevet (endret)

Kanskje noen med AIDS har gått forbi og blødd på puta di.

Lykke til med diareen, godteunger.

Endret av Bytex
Skrevet

Vet at dette har blitt spurt om før for et par sider siden men så ikke noe svar på det. Jeg trenger seriøst et eller annet program som gjør at jeg kan få høyere lyd på headsette mitt, med lyden på fullt i VLC og på headsette hører jeg ikke en dritt siden jeg sitter med anlegg foran, bak, og rett ved siden av meg..

Skrevet

Neida, har spist litt brødskiver med leverpostei og brunost, et par salater og noen pannekaker. Også donerte jeg den indiske mikromaten min til en sulten Aleksander/Glufsepiril. Men ellers har det blitt lite næringsrikt, altså.

Skrevet
Vet at dette har blitt spurt om før for et par sider siden men så ikke noe svar på det. Jeg trenger seriøst et eller annet program som gjør at jeg kan få høyere lyd på headsette mitt, med lyden på fullt i VLC og på headsette hører jeg ikke en dritt siden jeg sitter med anlegg foran, bak, og rett ved siden av meg..

Dette hjelper deg kanskje ikke så mye nå, men hørselvern + in-ear hodeplugger eier. Hører knapt ingenting utenfra.

Skrevet (endret)

Går det an å spørre, hvor mange 14 åringer er det på TG ?

Moren min sier at man ikke finner noen under 16.... (LOL?)

edit: *ÅRINGER TeHJøran !! : D

Endret av Espen-kun
Skrevet (endret)

Som igjen bekrefter at TG er for 12-15 og ikke et sted 30-åringer (meg) skal henge, som blir irritert over alt mulig ungene gjør :p

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...