Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Okei, takk.

 

Jeg og en kompis drar sammen, men vi har bare 1 lang kabel. Det er lovelig å ta bruke en switch, som vi har mellom PC'ne våres, slik at vi kun trenger 1 lang? Og vil vi merke noe forskjeld på ping eller download speed om vi er kobla via en switch, istedet for direkte?

 

Og vil det være mulighet for å få kjøpt lukkede headsett der oppe?

 

Edit: Hvor mye støy er det der? Jeg sitter omtrent midt i skipet, vil man kunne snakke vanlig med nabomannen?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha jeg hadde pakka alt klart i bilen og "er" klar til å bare fyke i morra..

 

Også måtte jeg se min daglige dose med Hotel Cæsar på TV2 Sumo Også var det ganske ubehagelig å sitte på en krakk..

Så jeg satt meg i sofaen oppå en haug med klær.

Og der følte jeg noe spist..

 

WOW PTN Kortet mitt sammen med skjemaet :D

 

 

Har hatt MYE uflaks idag men det der var gull!

Lenke til kommentar
Haha jeg hadde pakka alt klart i bilen og "er" klar til å bare fyke i morra..

 

Også måtte jeg se min daglige dose med Hotel Cæsar på TV2 Sumo Også var det ganske ubehagelig å sitte på en krakk..

Så jeg satt meg i sofaen oppå en haug med klær.

Og der følte jeg noe spist..

 

WOW PTN Kortet mitt sammen med skjemaet :D

 

 

Har hatt MYE uflaks idag men det der var gull!

 

Hehe, eneste jeg gidder å sjekke fler enn 2 ganger er om jeg har PTN kortet og legitimasjon :p Resten kan man alltids skaffe :)

Lenke til kommentar
Okei, takk.

 

Jeg og en kompis drar sammen, men vi har bare 1 lang kabel. Det er lovelig å ta bruke en switch, som vi har mellom PC'ne våres, slik at vi kun trenger 1 lang? Og vil vi merke noe forskjeld på ping eller download speed om vi er kobla via en switch, istedet for direkte?

 

Og vil det være mulighet for å få kjøpt lukkede headsett der oppe?

 

Edit: Hvor mye støy er det der? Jeg sitter omtrent midt i skipet, vil man kunne snakke vanlig med nabomannen?

 

Switch og hub er lov, men ikke router. Forøvrig får man 2 IP'er, så man kan ha to pc'er eller en xbox i tillegg til hovedpc.

Hastighet kan begrenses av switch ja (dersom den er gammel/dårlig/treg etc).

 

Headsett får du garantert kjøpt.

 

Det er vanskelig å forutse hvor det er støy, men det blir neppe noe problem å konversere (med mindre du havner ved siden av en med megaanlegg, men det finner du ut av :p). Uansett så er det bare å be personen om å skru ned.

Lenke til kommentar
Gleder meg vilt til i morgen :D Det tragiske er at jeg ikke kunne sove i går natt fordi jeg måtte farme herbs og sikkert ikke får sove i natt heller :/

Ja, får du måtte farme herbs. Ellers hadde noen drept familien din liksom? :D

Gleder seg til TG. Går ut i fra at jeg begynner med WoW igjen, men sånn er livet!

Lenke til kommentar
JEG ER OFFISIELT FERDIG (med unntak av toalettsaker og sånt som jeg trenger i nærmeste framtid). Til og med pakka kjølebagen og resten av maten. Er det bare jeg som har en avsindig lyst til å hoppe høyt og rope litt?

 

Får litt lyst til å hoppe høyt og rope jeg og :p

 

Nå skal jeg pakke PC'n om få minutter :D

 

Snakkes på TG folks :) Ha en god natt. (trur jeg kommer til å slite litt med å få sove, alt for mange tanker i hodet nå :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...