Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynt å hashe så smått nå jeg også. Meste ligger på eksterne disker som er pakka ned så får vel ta resten i morgen da jeg har rigget ferdig :D

Må også slenge inn en ekstra disk i PC'n så jeg har et sted å mellomlagre filer.

 

Akkurat bakt kake til TG :D Brownies av den der pose typen..

Lenke til kommentar

Får følelsen av at jeg har med alt for mye. Har en stor trillebag, en liten bag, en svær eske med xbox og diverse, to kjølebager, par poser med mat, og enda så har jeg igjen å pakke ned skjermene, komputern og annet stæsj..

 

Alt dette for 4 dager. Var 2 uker i Spania, og da hadde jeg med meg én bag. Kan trøste meg med at halvparten av det jeg tar med er spiselig :p

Lenke til kommentar
Vi er i samme gata. Skjønner faen ikke hvordan jeg skal klare å oppbevare alt.

 

Det er digg å bo 3 km unna :D Slippe å drasse med seg den jevla baggen med klær, kan bare gå en tur hjem for å skifte.

Har med mer enn i fjor men føler at det er mindre av en eller annen grunn :S Kanskje forde jeg droppa pappeske på skjermen og kabinettet.

Lenke til kommentar
Vi er i samme gata. Skjønner faen ikke hvordan jeg skal klare å oppbevare alt.

Nå har jeg/vi hylle, samt 1.5 plasser, men det blir allikevel temmelig trangt vil jeg tro.

 

UV lommelykt

 

Det tar jeg også med :p Må jo se om noen har "sølt" på plassen min mens jeg har vært borte..

 

7-eleven er åpent 7-23 (:p). Noen av de har døgnåpent (de mest sentrale tipper jeg).

Lenke til kommentar

Ja folkens, nå rigger jeg øyeblikkelig ned og legger det opp i stua, før jeg i morra tidlig setter meg i bilen til Vikingskipet i halv ni-tida! Sees på TG folkens! :D

 

Edit: Hashe er noe man gjør med filer i DC++ for at de skal kunne lastes ned av andre.

Endret av Baffage
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...