Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mye regner dere med at TG kommer til å koste dere? :p det kommer til å koste meg opp i mot 3000-, altså billett,togbillett,mat osv osv

 

Så langt har jeg brukt 50 kroner :p

 

EDIT: Har vel 200 til jeg kan bruke som er reservert til TG..

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Hvordan i svarte får dere med dere alle griene deres?

Jeg har ennå ikke pakket på grunn av jeg ikke ANER hvor jeg skal ha tingene mine!

 

Samma her. Jeg er veeeldig skeptisk til å ta med hylle, da jeg ikke vet om jeg får den med meg nedover/oppover. :confused:

 

 

Edit: Og som 16-åring er det ikke så lett å bare "slenge det i bagasjerommet" eller "kaste det på en tilhenger" heller, da man ikke har bil...

 

(Vel, det er vel ikke så vanskelig i seg selv, men jeg tror ikke det hjelper noe særlig... :ermm: )

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lang tid det tar å gå fra Vikingskipet til McDonald's?

 

Det tar tre minutter å kjøre, ingen som gidder å gå :tease:

 

Er jo egentlig likegyldig hvor lang tid det tar å kjøre, da det ikke er noe stress. Men spurte jo hvor lang tid det tar å _gå_ fordi jeg hverken har lappen eller bil.

 

Og jeg bidrar så godt jeg kan, om du ikke vet hvor lang tid du bruker på å gå i underkant av 3 km (blir ikke mer siden du slipper å gå omveiene en bil må ta), så bør du vurdere å lette på ræva og komme deg ut av huset en gang i blant.

Utakk er verdens lønn.

 

Beklager at jeg ikke takket deg, men fikk jo egentlig ikke svar på spørsmålet mitt, og da er det jo fort gjort å glemme det.

 

Og at jeg skulle få et slikt svar slengt i trynet i etterkant var absolutt uventet.

Ser ikke noe som kan ha provosert deg i innlegget mitt ellers, men nå vet jeg jo det til en annen gang.

 

Men da tar det altså halvtime da ca.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...