Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men om man må bære inn utstyr når det snør kopphåndduker, og om man i tillegg ikke har noe å legge over elektronikken, så er det jo økt risiko for kortslutning når man slår på. Det er hvertfall det eneste jeg kan komme på.

Skrevet

Tenkte ikke akkurat på når vi satt inne nei :p

Men ser bare for meg at det kan bli litt kaos hvis det blir snø / regn mens man skal bære inn utstyr og diverse.

Tror ikke det blir noe problem, blir bare litt ekstra jobb med innpakking etc. dersom det skulle skje : )

Fullt klar over at TG foregår innendørs! =P

Skrevet (endret)

Værvarselet for onsdag 8. @ Vikingskipet.

post-112124-1238424054_thumb.jpg

Står at det er usikkert at det blir riktig, men tviler på at det blir mye nedbør.

Jeg vil ha TG NÅ :D

Endret av Snytefant
Skrevet
Nå begynner jeg å bli seriøst bekymra for snøvær ved TG- ankomst.

Snør som bare pokker på østlandet nå..

Nå ? i dag har det da bare vært sol på Hamar :p

Jeg har fikset med været.. Laget en egen vær-script til værgudene som gjelder for Onsdag 8 April!

Skrevet
Nå begynner jeg å bli seriøst bekymra for snøvær ved TG- ankomst.

Snør som bare pokker på østlandet nå..

Jeg har fikset med været.. Laget en egen vær-script til værgudene som gjelder for Onsdag 8 April!

Hva med søndagen?

Skrevet
Hva slags dager er butikkene stengt under TG?

Butikkene er åpne onsdag og lørdag, stengt skjærtorsdag, langfredag og første påskedag (søndag)

Skrevet

Hva med søndagen?

Done :p

Ahh, må vel begynne å tenke på hva man skal ha med seg på TG i år da.

Skrevet

Noen som har tips til surround-headset? Helst ikke noe USB-skit men den typen med flere separate jack-plugger man stapper inn baki på selve lykortet, ikke B&O's prisklasse, gjerne vibrasjon for å erstatte bassen man føler i ellers ville følt i rævva og helst god lyd, da. Om det er 5.1 eller 7.1, spiller ikke så mye rolle. Hovedkriterien er at det skal kunne erstatte mitt Logi G51-anlegg for TG, som ikke er så lett å ha på 70x80cm bordplass...

Dessuten, har de kjølebokser på TG slik at man kan ha med seg en kjøleboks som bruker gode gammeldagse kjøle-elementer? Eller bør jeg forholde meg til kaviar og tube-ost på knekkebrød?

Skrevet (endret)
...som ikke er så lett å ha på 70x80cm bordplass...

Det er 80x60... ;)

Jeg bare måtte... :p

Edit: Eller eventuelt 60x80. Alt etter hvordan du ser på det...

Endret av Breidablik
Gjest medlem-77217
Skrevet

tenkte jeg skulle inn til selve hamar sentrum på lørdag eller noe for å se på klær å noe greier, å da lurte jeg på om det går busser fra vikingskipet tidlig lørdag?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...