Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff.. Mulig krisesituasjon her nå.. PC'n min har ett foreløpig uidentifisert problem som gjør at den ikke lar seg skru på. Mye mulig det er skjermkortet som har røket og da er jeg fucked..

Skrevet

Ah, klassisk TG-syndrom. "Fint" at problemene oppsto såpass tidlig, er mye verre å sitte på TG med defekt hw (eller ikke, siden 90% av folket kan hjelpe). Hvert eneste år har jeg hatt problemer. I fjor måtte jeg kjøpe nytt skjermkort, og den første dagen klikka alt av software, så windows ble reinstallert sikkert 3-4 ganger før jeg gav opp og installerte Linux.. Fant ut at det var harddisken som spant på sine siste runder, så jeg var nødt til å låne penger av folk til ny :p

I år har jeg satt tilside litt ekstra cash i tilfelle (og hvis det ikke skjer noe, så kan jeg jo spandere pizza på alle 40px-718smiley.svg.png)

Skrevet
Ah, klassisk TG-syndrom. "Fint" at problemene oppsto såpass tidlig, er mye verre å sitte på TG med defekt hw (eller ikke, siden 90% av folket kan hjelpe). Hvert eneste år har jeg hatt problemer. I fjor måtte jeg kjøpe nytt skjermkort, og den første dagen klikka alt av software, så windows ble reinstallert sikkert 3-4 ganger før jeg gav opp og installerte Linux.. Fant ut at det var harddisken som spant på sine siste runder, så jeg var nødt til å låne penger av folk til ny :p

I år har jeg satt tilside litt ekstra cash i tilfelle (og hvis det ikke skjer noe, så kan jeg jo spandere pizza på alle 40px-718smiley.svg.png)

Den er grei! :thumbup::thumbup:

Skrevet

Alle fikk jo gratis pizza i fjor!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...