Gå til innhold

Crysis. Hva skjer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei spilte Crysis og plutselig datt jeg ut akkurat når det stod checkpoint reached. Jeg gikk innpå igjen trykte på singleplayer og load game. Ingenting kom, det klikket. Prøvde en gang til, det samme skjedde. Gjorde ingenting som tok mye av maskinen.

Kan noen forklare meg hvorfor dette skjedde? Og hvis, hvordan jeg kan fortsette og spille?

Dette er dataen min: Multicom 670

Kabinet: Antec Sonata III ATX 500W

kabinettvifte: Sharkoon kabinettvifte 120x120x25mm 21db

Hovedkort: ECS Elitegroup P35T-A hovedkort PGA775, FSB1333, 6

Harddisk: 500gb hardisk

Skjemkort: PointOfView GeForce 9800GTX PCI-E Dual DVI 512MB

Operativsystem: Windows Vista home premium 32-bit

Prosessor: Intel Core 2 Quad Q9450 2.66ghz 12MB FSB 1333

RAM: TRANSCEND jetram 2GB 667MHz DIMM (x2)

Kjører Crysis på high spec.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

fjern det og legg det inn på nytt sammen med alle patchene.

Skrevet
Enten reinstaler, eller sjekk crysis forumene, google it, eller bare legg inn patchen på nytt ;)

Funker det visst jeg tar ut av savegames, avinnstalerer Crysis, innstalerer Crysis, og patchene og leger savegames innpå mappen Crysis?

Skrevet
Enten reinstaler, eller sjekk crysis forumene, google it, eller bare legg inn patchen på nytt ;)

Funker det visst jeg tar ut av savegames, avinnstalerer Crysis, innstalerer Crysis, og patchene og leger savegames innpå mappen Crysis?

Kan hende saven har blitt korrupt på en slags måte, prøvd å loade en autosave f.eks?

Skrevet

Kan hende saven har blitt korrupt på en slags måte, prøvd å loade en autosave f.eks?

Er ikke det som er problemet, med en gang Jeg trykker på load vises inger saver og spillet klikker.

Skrevet

Det blir ikke korrupt om du tar ut savefilene :) Jeg gjorde det en gang, funket det. Men husker ikke om jeg la over fler filer enn bare save fila :p Google litt om backup av saved games, så komemr det sikkert noe :)

Skrevet

Prøvde å bytte profil til broren min sin og da funket det! Heldigvis var han ikke så alt for langt bak der hvor jeg var komt..

Noen som vet hvordan man skal ta ned helikopteret som er sykt høyt oppi luften etter at du har senket båten til koreanerne på Assult??

• 3 uker senere...
Skrevet
Med den rocket-launcher tingen? Bazooka (? :p)

ikke akkurat det jeg mente. var noe feil så helikopteret gikk aldri an å treffe men gikk til bake litt og da var det lavere =)

Noen som har peiling på hvordan jeg skal drepe den gigantiske alien på skipet?

Skrevet

Først skyte av de 4 kanonen den har rundt på kroppen, deretter kanskje vente litt så han åpner seg under, og smashe inn et skud med tac-gunen.

Husker ikke helt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...