Gå til innhold

Villmark 2 film?


danbiarod

Anbefalte innlegg

Jeg hørte noen rykter om dettte, en kompis av meg sa han hørte det på radion for en stund tilbake siden...

Noen som har peiling på om det kommer en 2'er av Villmark?

 

Den hadde vartfall en veldig åpen slutt, hadde den ikke? Han ene slemme med gassmaska overlevde jo..

 

Jeg digga filmen så det hadde jo vært kult om det kom en 2'er da... :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Villmark på kino. Kort sagt så jeg den igjen på dvd lenge etter for å se om den faktisk var så dårlig som jeg syntes, men den var enda verre. Her drar de frem klishé etter klisjé, bare for å drite i alt og lage en enda dårligere slutt?

 

Fritt Villt 2? Gadd ikke se ferdig den første engang. Norge kan ikke lage bra skrekkfilmer. Kan jo like gjerne dra frem Rovdyr også når vi først er i gang. Meget bra film - helt til de begynte å snakke. :p Maken til elendige skuespillere skal man lete lenge etter.

 

Og nei, det har ikke noe med budsjett å gjøre heller. Jeg sammenligner dem med amerikanske B-filmer som ikke har stort bedre budsjett, men de folka kan det med å lage film likevel. :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes at skuespillet var best i vilmark, men at fritt vilt var generelt bedre en både vilmark og rovdyr. Har vært på det fjeldhotellet(tror det er dnt sitt) hvor fritt vilt er spilt inn, så syntes det var litt artig. Kjøpte meg rovdyr på blu-ray for ikke så lenge siden, utrolig dårlig skuspill, ensformig og generelt dårlig. Syntes dog det var litt kult og høre " En spennende dag for Josefine" og "Mandags morra blues" i filmen.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Villmark er nok en av mine Norske filmer, men den trenger virkelig ingen oppfølger. Hadde vert greit med en blu-ray utgave av filmen da.

Hadde vært kjekt med en forklaring på det vi så helt på slutten av filmen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...