Gå til innhold

Strømforsyner ødelagt i posten.


Anbefalte innlegg

Jeg fikk for tre uker siden en pakke fra Microplex i posten. Denne inneholdt blandt annet en strømforsyner type Enermax 550W. Denne hadde en stygg bulk i siden dette var en postskade sier Microplex. `

 

Jeg har vært hos posten og fylt ut skademeldingsskjema, jeg har også hatt flere samtaler med postkontorets kundebehandler i ettertid. Nå som strømforsyner og embalasje er undersøkt sier posten at skaden på strømforsyneren skyldes veldig dårlig pakking (dette er jeg forsovidt enig i) fra senders side og at enkeltgjenstander som veier såpas mye bør ligge i egen embalasje inne i selve "hovedpakken". Den lå faktisk helt løst med kun "bobleplast" surret rundt.

 

Posten vil ikke erstate Enermaxen og det vil heller ikke Microplex før Posten erkjenner seg erstatningspliktige.

Er det noen som vet hvilke rettigheter jeg har her?

 

-

Karl

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

poster gir ikke etter det lover jeg deg! det er microplex du må gå etter! true med forbrukerrådet og annmeldelse og videre. selv hadde jeg en lignende sak da webshop nektet og gi meg det jeg hadde krav på.

fikk endelig "erstatning" etter at jeg skrev div meldinger her på forumet og ga de dårlig pr. :)

Lenke til kommentar

Det er dårlig av Posten å prøve å unnslippe ansvar. Jeg tror ikke skaden hadde vært unngått hvis strømforsyningen hadde vært i egen innpakning (av papp). Dersom den var innpakket i tykk bobleplast krever det et ganske kraftig slag for å skade den. Posten burde heller sparke en del av sine ansatte som sorterer posten.

Lenke til kommentar
Oi Oi Oi  :o  

 

Posten har i dag bestemt seg for å erstatte srtrømforsyneren min..  :yes:  

 

Heia posten!

Aldri si sånt!!! posten kan brenne sakte i metallbad! Aldri måtte vente mindre enn 1time totalt på postkontoret, og hver gang jeg henter pakke, så er det problemer! Posten SUX! :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...