Gå til innhold

Reprasjon av SE g900


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ein SE g900 10\6 og nøyaktig 1 månad seinare begynner problema.

 

telefonen henger, restarter seg og eg får svart skjerm. klarer fortsatt å ringe med den etter at skjermen blir svart. tenkte kanskje de var noko gale med koblingen til skjermen og at den var svært treg kom av at eg ikkje hadde oppdatert firmware. so eg besøkte butikken eg kjøpte han i og dei sendte han inn. fikk i går beskjed om at telefonen var utsatt for slag og klemm skader og at den ikkje kan reparerast. og eg må betale 290kr for å få tilbake en ubrukelig telefon og minnekortet som ikkje følgte med?

 

Lurer på vilke rettigheter eg har? og kan eg bruke reklamasjonsrett?

 

 

Mvh

Håkon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig like saker ja. Mulig eg tar feil.

 

Er det noen synlige skader på telefonen din mrKROVEL? Har du faktisk mistet den i bakken i et uheldig øyeblikk?

 

 

er ingen synlige skader utenpå telefonen.

 

fikk beskjed at skjermen var knekt. men syns de var rart siden skjermen virket fint en stund. ble svart etter en stund. somme tider virket den i fleire timer andre ganger i et par minut.

Lenke til kommentar

kommer i fra butikken. der fikk eg kopi av mailen fra deltaservice:

 

"det er ikke garanti på aparatent. telefonene er slag\klem skadet, ramme er knekt, ustabilt hovedkort. kan ikke repareres" pluss de med pris på retur osv..

 

kan ikkje fårstå at ramme er knekt? telefonen er blitt fint behandlet. kommer til å ringe deltaservice på mandag.

Lenke til kommentar

Mine misstanker har nå blitt bekreftet. Eg har fått samme feilen på min telefon(straks 1 måned gammel).

 

Eg har ikke hatt den i trange lommer da eg som regel går i romslige bukser. Når eg sitter har eg telefonen liggende på bordet og i bilen står den i holderen. Den har aldri blitt sittet på, mistet, klemt, slått eller noe som ikke kan regnes som vanlig bruk.

 

Mistenker nå at eg må igjennom samme styret som trådstarter her. Oppgitt.

Lenke til kommentar
Mine misstanker har nå blitt bekreftet. Eg har fått samme feilen på min telefon(straks 1 måned gammel).

 

Eg har ikke hatt den i trange lommer da eg som regel går i romslige bukser. Når eg sitter har eg telefonen liggende på bordet og i bilen står den i holderen. Den har aldri blitt sittet på, mistet, klemt, slått eller noe som ikke kan regnes som vanlig bruk.

 

Mistenker nå at eg må igjennom samme styret som trådstarter her. Oppgitt.

 

 

da er vi 4 her på forumet med samme problemstilling

Lenke til kommentar

Jeg har nå 4 dager på meg til å gi verksted en tilbakemelding på hva jeg øsnker at de skal gjøre med tlf. Levere den ut mot 360 kr eller skrote den....

Glad for alle tilbakemeldinger i begge trådene som omhandler dette. Men hva gjør jeg nå?

For meg er det nå tydelig at dette ikke er en brukerfeil, men en feil med produktet.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg ein SE g900 10\6 og nøyaktig 1 månad seinare begynner problema.

 

telefonen henger, restarter seg og eg får svart skjerm. klarer fortsatt å ringe med den etter at skjermen blir svart. tenkte kanskje de var noko gale med koblingen til skjermen og at den var svært treg kom av at eg ikkje hadde oppdatert firmware. so eg besøkte butikken eg kjøpte han i og dei sendte han inn. fikk i går beskjed om at telefonen var utsatt for slag og klemm skader og at den ikkje kan reparerast. og eg må betale 290kr for å få tilbake en ubrukelig telefon og minnekortet som ikkje følgte med?

 

Lurer på vilke rettigheter eg har? og kan eg bruke reklamasjonsrett?

 

 

Mvh

Håkon.

 

Dude, verksted har gjort det samme med meg :S Og det var BULLSHIET.. De finner på bra mye der. Jeg har litt småplager med min G900, som at den kan starte på nytt når jeg skal bruke BT, eller at den avmagnetiserer kort (to av mine til nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...