Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Jeg blir OPPGITT... Det denne klubben trenger er kontinualitet, og da passer det dårlig å bytte manager oftere en jeg vasker hybelen(selv om det ikke er alt for ofte). Vi får bare se fremmover og håpe på det beste. Hvis Ashley blir og får inn en manager som kan jobbe under wise, så ok... Hvis vi blir tatt over av indiske rikinger, så er det bare bra, men ting vil roe seg etter en stund(forhåpentligvis), og vi kan igjen begynne å bygge for framtiden!!! Ønsker å overbevise meg selv om dette, og håper dere er like lettlurte som meg!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Spelarane blir desverre ikkje betre av å få ny manager, men det kan gje litt ekstra motivasjon. I forsvaret må det nye spelarar inn, samt på midtbanen. Martins er veldig god, men har ikkje god nok støtte frå resten av laget. Me treng eit midtbaneanker som tar kontroll og får i gang spelet. Forsvaret roter kvar einaste forbanna kamp og det blir alltid mål av sånne feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva skjedde egentlig med Kinnear? Fikk han sparken eller fikk han fri pga. operasjonen?

Fri. Om han blir frisk, er han tilbake som trener neste sesong.

 

Forhåpentligvis så kommer han ikke tilbake. Tror Shearer kan utrette mye med tid.

Begynner å nærme seg slutten av sesongen nå, blir nærmest en tap eller forsvinn kamp på mandag. Enrique er vel tilbake slik at forsvaret blir mer stabilt, og kanskje vi får se Barton! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...