Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nufcfans_ryan_taylor_over_the_wall_tribute_newcastle_united.jpg

 

Newcastle United players paid a lovely tribute to injured teammate Ryan Taylor before the Premier League game against Aston Villa at SJP, earlier today.

In the scorching heat, the team took to the pitch in tracksuits with the words “RYAN TAYLOR OVER THE WALL” written on the back. Taylor is recovering after suffering a serious knee injury against Atromitos on Thursday.

 

It was a lovely gesture and Alan Pardew explained it was captain Fabricio Coloccini’s idea:

 

“It was Colo’s idea. We know there are lots of sick people around, so we didn’t want to say ‘get well soon.’ It was just a little message to say we’re thinking of you Ryan, and hurry back.”

 

Hats off to captain Colo and NUFC. Great spirit. Let us know your thoughts.

 

Colo ass. Fin fyr!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt av problemet med de er at de overhodet ikke passer sammen på topp i en 4-4-2 formasjon, noe de også beviste i fjor. De er for like i bevegelsene og for statiske, og ingne av de er særlig gode i det oppbyggende spillete. 4-3-3 kommer til å passe både midtbanen og alle de offensive spillerne mye bedre, men Pardew er virker bestemt på at det ikke skal skje. Om det er fordi Ba blir misfornøyd med å spille på kant eller ei vet vi jo ikke, men jeg kan tenkte meg at han mener det er viktig og holde Ba fornøyd.

 

Selv ønsker jeg å se dette til neste kamp:

 

Krul

Simpson - Saylor - Colo - Santon

Anita - Tiote/Bigir*

Ben Arfa - Cabaye - Marveaux

Ba/Cisse

 

*Pardew trodde Tiote var klar igjen til neste kamp, men om han ikke er det vil jeg se Bigir.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Steve Harper, James Perch, Mike Williamson, Steven Taylor, Davide Santon, Hatem Ben Arfa, Vurnon Anita, Yohan Cabaye, Jonás Gutiérrez, Papiss Cissé, Demba Ba.

 

Krul og Coloccini er ute, Tioté fortsatt skadet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Krul er vissnok ute i rundt tre kamper, ble skadet under kvalifiseringen til VM for Nederland i forrige uke. Tioté er ikke godt å si når er frisk, Video Girl nevnte i følge Pardew, at han muligens var klar til i dag. Men får vel se om han er frisk til neste kamp da.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...