Gå til innhold

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Skrevet

Mark Douglas skriver at Jonas er ute i en måned.

Newcastle-v-Maritimo-Sylvain-Marveaux_28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Marveaux kan få tre-fire kamper på rappen hvor han kan bevise hvorfor han burde foretrekkes over Jonas, da. Hadde vært kjekt.

Skrevet

Pardew har visstnok sagt i et intervju i dag at han var ville ha Downing. Ikke rart ting går til helvete med denne klubben.

Eieren vil utelukkende hente billige spillere med stort videresalgspotensiale.

Speiderne ser etter gode fotballspillere som kan spille flott fotball.

Pardew vil hente middelmådige britiske spillere og spille hoofball til krampa tar han.

Flott!

Skrevet

Lee Ryder ‏@lee_ryder 36s
It is understood it is Cabaye refused to play for #nufc today
Retweeted by Shooter McGavin
Expand Reply Retweet Favorite More
BBC Sport ‏@

Pinlig.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Enig. Han er under kontrakt, tjener masse penger i uka, og da kan han være profesjonell nok til å løpe ut på gressmatta og gjøre sitt. Veldig pinlig og nekte å spille fotballkamp på den måten.

Gjest medlem-105082
Skrevet

"Defensively we didn't put in a bad performance, offensively we know we have to improve, but we had some key players missing." - Alan Pardew

Hvem da? Jonas?????????????

Skrevet (endret)

Andy Hughes @SkyAndyHughes:
#NUFC source tells me Cabaye didn't refuse to play today. Told club didn't want to play him in case he gets injured and sale falls through

Det her har vi snakket om en del på et annet forum. Nevnte det før kampen i dag har ting har virka veldig suspekt lenge med måten Pardew nærmest har bønnfalt lag om å by på Cabaye osv. Så vi snakka om at det virka som om klubben har hatt lyst til å selge han i hele sommer.

Men nå vet vi jo ikke hva som er sant. Jeg håper for Cabayes del at det er dette som er sannheten, siden han frem til nå har virke som en tipp-topp fyr.

Men sliter litt med å tro at Lee Ryder skal lyve om det her, da. Hadde vært merkelig.

Endret av Cutman
Skrevet

Scott Bowman ‏@ScottyBowman6 2h
Alan Pardew: "West Ham came and played long ball football"

Match stats - Long balls;
Newcastle: 44
West Ham: 38 #whu #whufc #nufc #westham

HNGH!

Skrevet

Tjah, Joe Kinnear kjenner igjen en god fotballspiller når han ser en, så det er jeg glad for. I dag er det søndag, og han lovte tre nye fjes inn før lørdag. Joe Kinnear vet hva han driver med!

Er det noen sjans for at Remy blir klar til neste helg? Jeg håper det. Cisse er en jævlig god fotballspiller, bare ikke utenfor motstanderens 16. meter. Han er en poacher, og det er åpenbart et stort problem for Newcastle, da de ikke greier å skape sjanser for'n.

Vil se følgende lag neste helg:

Krul

Debuchy - Mbiwa - Colo - Santon

Sissoko - Anita

Marveaux

Ben Arfa - Remy - Gouffran

Om Remy ikke blir klar (noe jeg tviler på at han blir) vil jeg se Gouffran inn på midten med Sammy Ameobi ute på kant.

Skrevet

"Before the season started, we agreed the squad was big enough, and strong enough, to finish in top half of the table." Joe Kinnear #NUFC

Jaok.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Ang. størrelsen på troppen så er jeg enig. Jonas kan jo tross alt spille både defensiv midtbane, ving, venstre/høyreback, og sikkert midtstopper og spiss i tillegg.

Skrevet

Get French Football
@GFN_France
'The Times' say #NUFC have made an offer of £7 million for Andre Ayew: getfootballnewsfrance.com/2013/newcastle… #OM #NUFC

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Viva la France!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...