Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bumma når jeg var på platekompaniet i går. Kjøpte både Digipack og Death in a Coffin-pakka, i den tro at "hey, da får jeg den vanlige plata og digipacken", men NEI DA. Det fulgte med digipack i Death in a Coffin (eller Box Magnetic om du vil).

 

Så nå har jeg to digipacker, en fet plakat, et fett flagg, en fet t-skjorte, noen plekter som først så drit ut, men som virker bedre når jeg flikka litt med den, og noe annet ræl som sikkert er kjekt å ha.

 

;/

Lenke til kommentar

Mulig det kun er meg som er litt "kravstor", men syntes virkelig ikke selve "kista" var så mye å skryte av. Innholdet var knall, men de kunne vel kanskje spandert ei krone eller 2 på utseende på kista også?

 

Jeg for min del forsto det sånn at "klistremerket" satt på selve kista, ikke på den forbaskade plastikken rundt selve kista, så i god tro reiv jeg nærmest av platikkcoveret for å få tatt en nærmere titt på kista, og da fikk såklart også klistremeret seg en trøkk...

 

Hadde forventet mer ut av utseende på kista, kort og greit!!

Lenke til kommentar
Jeg bumma når jeg var på platekompaniet i går. Kjøpte både Digipack og Death in a Coffin-pakka, i den tro at "hey, da får jeg den vanlige plata og digipacken", men NEI DA. Det fulgte med digipack i Death in a Coffin (eller Box Magnetic om du vil).

 

Har jo stått flere steder at det digipacken som fulgte med i kista, men jeg har gjort akkurat det samme og jeg viste at den var med :)

 

I dag så var jeg også å kjøpe den vanlige utgaven og LP settet, så skal jeg se om jeg klarer å la være å hande skullcandy headsettet...

Lenke til kommentar
Jeg bumma når jeg var på platekompaniet i går. Kjøpte både Digipack og Death in a Coffin-pakka, i den tro at "hey, da får jeg den vanlige plata og digipacken", men NEI DA. Det fulgte med digipack i Death in a Coffin (eller Box Magnetic om du vil).

 

Har jo stått flere steder at det digipacken som fulgte med i kista, men jeg har gjort akkurat det samme og jeg viste at den var med :)

 

I dag så var jeg også å kjøpe den vanlige utgaven og LP settet, så skal jeg se om jeg klarer å la være å hande skullcandy headsettet...

Skullcandy? Du kan i det minste spandere på det eit headset med god lyd. :p

 

Skal prøve GH3vFLAC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg synes lyden blir dårligere hvor bedre lytteutstyr man har.

testet på Koss Porta Pro, lyden var ganske bra.

AKG 412p helt grei, AKG K240 grei.

Dynaudio BM5A høyttalere ikke så veldig bra, ganske merkelig egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...