Gå til innhold

BK: Siv Eliene i SH eller farger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i sorthvitt. Du er åpenbart en skremmende fotograf, for i sorthvitt-versjonen ser hun påfallende engstelig ut. Kanskje jeg hadde vært det samme hvis jeg var i et bortgjemt hus som alle har glemt alene med deg. I farger ser hun mindre bekymret ut.

 

Det ser ærlig talt ikke ut som om hun trives så godt. Men jeg lar det passere som ditt valg av uttrykk. Det gjør jeg for å kunne sette pris på de flotte fargene, og jenta som faktisk er ganske søt. Selv om du åpenbart har skremt henne fra å smile pent til oss.

 

Eller er det meningen at det skal se ut som en skummel skrekkfilm?

Lenke til kommentar

"påfallende engstelig" høres bra ut. NB!Ikke noe problem med trivselen når vi tar bilder, selv om det kan se slik ut :)

 

Tenker jeg går for farger selv også selv om det er litt "mildere".

 

Bakgrunnsinfo er like uvesentlig som titler på de aller fleste bilder synes jeg.

 

Kan ikke helt se at hun ser ut som en dverg, hun sitter jo bare på huk (synes det er ganske tydelig).

Lenke til kommentar

Flott bilde. Herlig location som ga meg flere assosiasjoner og ideer. Jeg holder en knapp på S/H i dette tilfellet da det stemmer bedre med stemningen jeg tolker inn i det.

 

Jeg synes hun sitter litt for høyt til å være helt troverdig redd. Hvis hun virkelig var vettskremt ville hun kanskje krøpet enda mer sammen på huk, og hvis hun var klar for å legge på sprang ville hun antakelig ikke lent seg mot veggen slik. Kanskje burde ditt ståsted vært en tanke høyere også for å understreke hennes redsel.

 

Men disse kommentarene betinger jo at det var redsel du mente å uttrykke.

 

Just my 2p.

 

- Rams

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...