Gå til innhold

Forhånds bestilling av Wotlk


Anbefalte innlegg

Hei der!

 

Det begynner vel å bli på tide å forhåndsbestille WoTLK, men jeg lurer på en liten ting

og håper noen kan hjelpe.

 

Da jeg bestilte TBC i fjor fra CDON.com (Kanskje ikke det beste valget, men.. ) fikk jeg ikke spillet før 3 dager etter releasedate, så ble hengende etter mesteparten av folket.

 

Så jeg lurer litt på hvor det ville være best å forhåndsbestille for å ikke oppleve samme greia? Hvor, if so, har dere bestilt? Vil helts ikke henge etter med 3 dager en gang til -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bestill fra cd.on!!!

 

De tar inn flere bestilllinger enn de har bestilt inn spill til, så det er en god sjanse for at du på releasedag kun får igjen penger og så en mail der det står at summen du forhåndsbestilte for er betalt tilbake.

 

Skjedd meg ved flere annledninger, bl.a. ved TBC bestilling

Lenke til kommentar
Hei der!

 

Det begynner vel å bli på tide å forhåndsbestille WoTLK, men jeg lurer på en liten ting

og håper noen kan hjelpe.

 

Da jeg bestilte TBC i fjor fra CDON.com (Kanskje ikke det beste valget, men.. ) fikk jeg ikke spillet før 3 dager etter releasedate, så ble hengende etter mesteparten av folket.

 

Så jeg lurer litt på hvor det ville være best å forhåndsbestille for å ikke oppleve samme greia? Hvor, if so, har dere bestilt? Vil helts ikke henge etter med 3 dager en gang til -.-

 

 

ehh nej? som jeg husker folk fikk ikke spilt før en uke etter release uansett

Lenke til kommentar

Jeg tar aldri mer sjansen på cdon.com iallefall! De fucka det opp med AoC CE. Sant som en over her sier, tar inn flere bestillinger og sender ut et gavekort på 100 kr i ettertid.

 

Frister å bruke AbsoluttSpill neste gang. Frister også å forhåndsbestille Wrath. (Kommer ut til våren.)

Lenke til kommentar
Hei der!

 

Det begynner vel å bli på tide å forhåndsbestille WoTLK, men jeg lurer på en liten ting

og håper noen kan hjelpe.

 

Ser ikke noe poeng i å forhåndsbestille ennå. Vet du om noen sjapper som faktisk sender ut etter hvem som bestilte først? Isåfall bør man kunne maile dem og få vite hvilket nr du er i listen hvis du bestiller nå. Hvis de ikke kan garantere noe sånt så ser jeg ikke noe vits i å legge inn en bestilling ennå. Leveringsdatoen er heller ikke satt, og vi har ikke peiling på hvor mange eksemplarer hver sjappe vil få, og hvem som vil få dem først, eller hvem som får dem inn sent (noe flere brant seg på sist). Prisnivået er heller ikke satt, men jeg tipper de fleste her gir blanke i om de betaler et par hundringser for mye...

 

Jeg forstår at det er fristende å bestille, men jeg kan ikke se noen grunn til det ennå rett og slett.

 

(Kommer ut til våren.)

 

Slutt å tulle, hverken vi eller Blizzard vet noen dato ennå.

Lenke til kommentar

Vet EBgames har en liste de fulger, fikk i allefall vite hvilken plass jeg hadde på lista når jeg bestilte, men siden det er en butikk du må komme og hente spillet selv kan jo nr 100 hente spillet før nr 3. Regner med at de ikke tar inn flere bestillinger enn de de har eksemplarer av.

Ble nr 69 på listen;) burde være en god sjangs da;)

Lenke til kommentar
Jeg tar aldri mer sjansen på cdon.com iallefall! De fucka det opp med AoC CE. Sant som en over her sier, tar inn flere bestillinger og sender ut et gavekort på 100 kr i ettertid.

 

Frister å bruke AbsoluttSpill neste gang. Frister også å forhåndsbestille Wrath. (Kommer ut til våren.)

Kilde?

 

http://www.shacknews.com/onearticle.x/53963

Der påstår de at WotLK kommer i år, og mmo-champion linker og til den siden. Seriøst eller?

Lenke til kommentar

beste er vel å fysisk gå til nermeste elektrokjede før de åpner, for så å garantere seg en utgave av wotlk:) kjenner mange som forhåndsbestillte, men fikk det ikke før 1-2dager etter butikken hadde solgt de:P husk at selv om du forhåndsbestiller å nettbutikken sier at du får spillet til den dagen etc, så er det posten som leverer ut det;) ergo kan ta lengre tid:P

 

mvh

Faber

*postmann:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...