Gå til innhold

Lurt av netshop?


Anbefalte innlegg

Men hvorfor sendte ikke netshop inn til koss? de hadde ikke tapt noe på det?

 

Neida, Posten gjør sikkert det som en vennetjeneste for Netshop...

 

Hvis det var billigere for den (og de er kvalifisert til å vurdere det) å avgjøre på sitt interne verksted at dette ikke dekkes av garanti er det da åpenbart at de ikke vil påføre verken deg eller seg selv ekstra frakt og håndtering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt mitt ene porta pro på komplett for flere år siden da det kostet 4-500kr(det er ikke så lenge siden de gjorde det). De ber deg ta direkte kontakt med DI bedriftsservice direkte. Der holder det at du legger ved kvittering for headsettet og feilbeskrivelse. Dette har jeg gjort 2 ganger, og begge gangene fikk jeg nytt/reparert headsett uten noe som helst spørsmål. Ser ut som de tar imot headsett for koss fra hele landet. Kjenner flere som har fått reparert porta pro som var synlig skadet av forbruker selv, og det gikk uten problemer. Livstidsgarantien skal gjelde det aller aller meste. Må huske at koss spekulerer i dette, hvor mange tror dere som IKKE leverer tilbake når headsettet er ødelagt pga. den lave prisen. For meg er det ikke pengene men prinsippet. Porta pro har dårlig byggekvalitet, og når de da tilbyr livstidsgaranti så får de selv holde dette.

Lenke til kommentar
Har kjøpt mitt ene porta pro på komplett for flere år siden da det kostet 4-500kr(det er ikke så lenge siden de gjorde det). De ber deg ta direkte kontakt med DI bedriftsservice direkte. Der holder det at du legger ved kvittering for headsettet og feilbeskrivelse. Dette har jeg gjort 2 ganger, og begge gangene fikk jeg nytt/reparert headsett uten noe som helst spørsmål. Ser ut som de tar imot headsett for koss fra hele landet. Kjenner flere som har fått reparert porta pro som var synlig skadet av forbruker selv, og det gikk uten problemer. Livstidsgarantien skal gjelde det aller aller meste. Må huske at koss spekulerer i dette, hvor mange tror dere som IKKE leverer tilbake når headsettet er ødelagt pga. den lave prisen. For meg er det ikke pengene men prinsippet. Porta pro har dårlig byggekvalitet, og når de da tilbyr livstidsgaranti så får de selv holde dette.

 

http://www.koss.no/

 

Klikk på garanti på venstresiden og les. Skal ikke være så veldig vanskelig å holde den garantien... mye som ikke dekkes (som sagt før her. Det går mye på godvilje fra selger/verksted).

 

Utenom det kjøpte jeg mitt Porta Pro fra ps.no for nesten 3 år siden for 199 spenn. Komplett vet å ta seg betalt og "surfe" videre på sitt kjente navn ;)

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...